8 Ağustos 2015 Cumartesi

EPL BAŞLIYOR



Kıymetli Liverpoolseverler lig başlıyor bugün itibariyle, bizim maçımız yarın gerçi ama EPL bugün başlamış olacak.

BR yaptığı son açıklamalardan birinde taraftarın güvenini yeniden kazanmak zorundayız demiş. Durumun vahametinin farkında kendisi de… Bana kalırsa taraftarda bir heyecansızlık, bir çöküntü var gibi Nerede o eski patronlara karşı yapılan basın bildirileri EOTK yürüşü falan.. Yavaş yavaş LFC’den aldığımız neşeyi bitirdi eşek herifler..  Birde her transfer dönemi eşek yüküyle para harcarken oldu bu…

Merak ettiğim şeyleri şöyle bir sıralayıp biraz daha canınızı sıkmak istiyorum kıymetli Liverpoolseverler

  • Mesela kaleci Romero varken Bogdan niye alınır merak ediyorum kıymetli Liverpoolseverler,
  • Milner ve Hendo neredeyse aynı tip oyuncularken takıma bir oyun kurucu alınmamasını da merak ediyorum, oyun kurucunun kamyon çarpmış hali olan Allen’da bir süre sakat kalacağı bilinirken hemde..
  • Sağ beke Clyne alınmışken, bir yedek neden alınmaz onu da merak ediyorum. Yedek alınmaması bir kenara McLauglin hala neden U21 kadrosunda duruyor onu da merak ediyorum. 2 yıl önce USA turunda çok iyi maçlar çıkarmıştı üstelik..
  • Moreno varken Gomez’in yarın ki maçta ilk11 çıkmasını da merak ediyorum, O bizim gelecek vadettiği için alınan Stoperimiz değil mi?
  • Jose Enrique’nin sol bek alternatifi olamamasına rağmen neden hala takımda olduğunu da merak ediyorum, tıpkı Balotelli ve Borini gibi onları kim aldıysa onun aklından da neler geçtiğini merak ediyorum. 


Hiç yorum yok: