29 Kasım 2011 Salı

CHELSEA – LIVERPOOL MAÇ ÖNCESİ (CARLING CUP)



Carling cup maçları için maç öncesi formatı değiştirelim istedim kıymetli Liverpoolseverler..

  • Maç saat 22 de başlıyor, Skyturk’te ise 23:30 da gözüküyor. Eşek değiller heralde maçı canlı verirler..
  • 10 maçtır yenilmiyormuşuz Chelsea’ye, Allah nice 10 maçlar göstersin.. (Amin deyin)
  • 2 takımda yedek ağırlıklı kadroyla çıkacaklar sanıyorum. Demek ki Torres oynayacak :D
  • Ben şahsen Coates’in, Spearing’in ve Carroll’ın oynamasını bekliyorum.
  • Terry’de cezalı ki bu chelsea’den çok bizim için handikap (lig maçımızı hatırlayın kıymetli Liverpoolseverler)
  • Bellamy Speed’in intiharı üzerine City maçı kadrosundan affını istemişti. Ama oda takımla Londra’daymış.
  • King Kenny takımın 48 saatte 2 maça çıkmasını şaka gibi diye değerlendiriyor.
  • Mc Eachran oynarsa izlemek istiyorum şahsen bakalım bizim Suso ayarında mı :D

Hiç yorum yok: