27 Ocak 2011 Perşembe

LIVERPOOL 1-0 FULHAM MAÇ SONU (EPL)




Maçın 65. dk eve gelebildim ve ondan sonra oynanan oyunu izleyebildim kıymetli Liverpoolseverler.. Çok iyi değildi bu dakikalarda Liverpool ama en azından şimdi bir gol yer bunlar havasından da uzaktı..

Dikkatimi çekenleri yazayım hemen, Shelvey bence kesinlikle 10 yıl oynar Liverpool ortasahasında en iyi hali Gerrard civarı olur en kötü hali ise Lucas’dan iyi olur. Charlie Adam alınırsa Poulsen yerine oynayacağından bence ortasaha üçlümüzü bulmuş oluruz Adam, Meireles, Gerrard..

Torres kendisine faul yapıldığında bile oyuna devam ediyor ki bu açıkça Roy etkisinden kurtulduğunu gösterir. Meireles şükürler olsun ondan ne bekliyorsak vermeye başladı..

Çok iyi bir oyunla olmasa bile kazanmak iyidir. Chelsea maçı öncesi kendi sahamızda Stoke’da yenmeliyiz kıymetli Liverpoolseverler..


LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Glen Johnson, Daniel Agger, Martin Kelly, Martin Skrtel, Jose Raul Meireles, Steven Gerrard, Maximiliano Maxi Rodriguez, Christian Poulsen Fabio Aurelio, 80), Fernando Torres, Dirk Kuyt (Jonjo Shelvey, 66)

GOL: Paintsil (kk) 52


FULHAM: David Stockdale, John Paintsil, Brede Hangeland, Chris Baird, Aaron Hughes, Steve Sidwell, Danny Murphy, Damien Duff (Zoltan Gera, 63), Clint Dempsey, Andrew Johnson,  Moussa Dembele

1 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

-son zamanlarda hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum maçın son 10-15 dakika öldüm öldüm dirildim :D hele son 5 dakika ve +3 uzatma geçmek bilmedi.
-adamların 2 tane korner atışı kalemizde 3 tane net gol pozisyonu yarattı...yan toplara acil çözüm gerekiyor.
-onların sağ beki kesinlikle oyundan atılmalıydı,ayrıca torresin golü de verilmeliydi..hakemler bunları manu ya yapamıyor.
-maçın yorumcusuna(mehmet özkan) da söyleyecek birşey bulamıyorum.. liverpool için çizilebilecek tüm felaket senaryolarını hemen çiziveriyor..tamam son 15 dakika bunaldık ama ilk yarı oynadığımız oyunla 3 puanı kesinlikle hak ettik..
-maxi hücumda çok etkisizdi.ikinci yarı başında maxi-cole değişikliği düşünülebilirdi
-ayrıca biz sadece fulham ı değil o takımın ve royun lanetini de yendik :Dtakımın mehşur 0-0 skorların takımı fulham