13 Kasım 2010 Cumartesi

STOKE 2-0 LIVERPOOL MAÇ SONU (EPL)



Nereden başlayıp nasıl anlatalım kıymetli Liverpoolseverler.. Mesela Konchesky’den başlayalım bu maç başlarken düşüncem şuydu, çok önyargılı olduğumdan ben bu Konchesky’nin sahada yaptıklarını görmüyorum, onun için daha pozitif izledim ama kıymetli Liverpoolseverler.. Ben ki GS’de Iorfa’yı, FB’de Wagenhaus ve Hotiç’i BJK’da kaleci Jurkovic’i izlemiş biri olarak hayatımda hiç bu kadar kifayetsiz bir büyük takım oyuncusuna rastlamadım. Iorfa desen at gibi koşuyordu, Hotiç kaval kemiği ile gol atıyordu, Jurkovic yüzünü korumak için gol kurtarıyordu. Bu hiç bir şeye karışmıyor kıymetli Liverpoolseverler, paraya yazık, Insua’ya yazık bize yazık bu oynadıkça..

Torres nasıl oynadı, Gerrard nasıl oynadı hiç girmeye gerek yok, uğraştılar gördük.. ama kanatlar hiç çıkmayınca, defans çok derinde oynayınca olmuyor maalesef..  Bundan fazlasına da anladığım kadarıyla Roy’un aklı yetmiyor.. Comolli sana diyorum :)

2 güçlü kuvvetli forvet, bizim teknikçe yetersiz, akılca eh işte Stoperlerimize fazla geldi.. Bu yenilgilerimizin bari olumlu bir getirisi olsa :D


STOKE: Asmir Begovic, Robert Huth, Danny Collins, Ryan Shawcross, Andy Wilkinson, Jermaine Pennant, Dean Whitehead, Rory Delap, Matthew Etherington (Marc Wilson, 90), Kenwyne Jones, Ricardo Fuller (Jon Walters, 88)

GOL: Fuller 56, Jones 90



LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Paul Konchesky, Sotirios Kyrgiakos, Jamie Carragher, 
Martin Skrtel, Jose Raul Meireles (David N'Gog, 66), Steven Gerrard, Maximiliano Maxi Rodriguez (Ryan Babel, 73), Dirk Kuyt, Leiva Lucas,  Fernando Torres


Hiç yorum yok: