5 Ekim 2010 Salı

LIVERPOOL’DAN HABERLER-110





  • Blackpool maçının, maç sonunu yazmak gelmedi hiç içimden.. Torres sakatlanmış, Carra solbek oynamış, takım berbat.. Affetsin Kıymetli Liverpoolseverler..

  • Rafa açıklama yapmış, karşılıklı anlaşma ile ayrılmadım, ayrılmak zorunda bırakıldım diye ve yine Purslow’u suçlamış. Yankiler takımın başına gelince Torres’i aldık ama takımda yavaş yavaş eridi demiş. Rafa takımın başında olsa bu kadro ile acaba bu durumda olurmuyduk.

  • Bir söylentiye göre Hodgson’ın istifası cebindeymiş. Üzülüyorum bu adam için keşke Fulham’da kalsaydı da Ocak ayında hala takım çalıştırmış olurdu.

  • Blackpool maçından sonra taraftarlar “King” Kenny ve Rafa şarkıları söylemiş.. Raafaaa Benitezz, Raafaaa Benitezz :)

  • Hodgson bizi temin etmiş küme düşmeme mücadelesi vermeyeceğiz demiş. Liverpool’un başında ki adam böyle bir soruya bu kulüpte bu laflar konuşulmaz diyememiş..

  • Arsenal efsanesi Wright Liverpool Leeds yolunda demiş.. Biz de buradan kendisine kendi işine bak ezik demek istiyoruz.

  • Eski kalecilerimizden Clemence King Kenny Liverpool’un başına geçebilir demiş. O’Neill varken, acil durumda kırmamız gereken camı kırmamalıyız bence.. 

2 yorum:

SPREAD THE WORD! dedi ki...

SAVE LIVERPOOL FC!

http://www.youtube.com/watch?v=RO55BazkiZ4

THANKS BUT NO YANKS!

Shareef dedi ki...

Beni sürekli okuma zahmetinde bulunup, sürekli küfür eden arkadaşa bu kadar kızmasına rağmen her zaman okuduğundan dolayı (hiç bir kelimeyi de unutmuyo he) teşekkür ediyorum.. Ama ezik demenin küfür olmadığını kendi yazdıklarının küfür olduğunu belirtmek isterim.. Hangi kafayla yazıyorsa ayırt edemiyor sanırım..