24 Ekim 2010 Pazar

LIVERPOOL 2-1 BLACKBURN MAÇ SONU (EPL)


Sonunda galibiyet, Liverpool sezonun en iyi oyununu oynayarak kazandı. Hem de Torres’in golüyle kazandık..

Liverpool’un 18. likte ki yeri değişmedi ama o kadar dibe düştük ki buradan çıkmamız zaman alacak. Yine de yapılacak en güzel şey hemen hafta başında Roy’un görevine son verip, yeni bir TD ile devam etmek.. Futbolcuların Roy’dan yana sıkıntıları olduğu açık mesela Cole hiç memnun hayatından o kadar belli ki sahada ki duruşunda..

Torres’in bugün attığı gol gösterdi ki problem ne Torres’in formsuzluğu, ne de isteksiz olması.. Sorun ileriye vurulan toplar, Torres birçok şeyi yapabilmesine rağmen Roy’un istediği o adam değil.. Torres topu indirip saklayıp arkadan gelecek futbolculara pas verecek adam değil.. Torres aldığında hemen ileriyi düşünen, golü düşünen bir forvet.. Hep dediğim gibi maç başına cezasahası civarında 3 top verin Torres’e illa gol atar.. Ama anlayacak adam nerede ?

Maçta, Meireles iyi oynadı bana göre birkaç şutu defanstan dönmese kaleci o topları çıkaramazdı. Carra yine oyuna destek olmaya çalıştı ama neden ondan daha iyi hücuma çıkan ve daha yetenekli olan Kelly oynamaz bilmiyorum. Cole’dan sol tarafta istediğimiz verimi alamadığımız kanısındayım ben, mutlaka forvet arkası oynamak zorunda.. Babel sol tarafta bu kadar sorunumuz varken oynamalı (ne kadar futbol zekası düşük olsa bile)  Shelvey’in  oynaması bizim için sevindirici olsa da, hafta içinde bazı taraftarların sorduğu soruyu bende sormak istiyorum Pacheco nerede Mr Roy Hdgson ?

Bizim için sadece 3 puan almaktan öte gitmeyecek olan bu maç eğer Roy’a bir hafta daha kredi tanıdıysa, o 3 puan da kaybedilmiş hükmündedir.



LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Paul Konchesky, Sotirios Kyrgiakos, Jamie Carragher, Martin Skrtel, Jose Raul Meireles (Jonjo Shelvey, 89),Steven Gerrard, Joe Cole (David N'Gog, 79), Maximiliano Maxi Rodriguez, Leiva Lucas, Fernando Torres

GOLLER: Soto 48, Torres 53


BLACKBURN: Paul Robinson, Martin Olsson, Gael Givet, Michel Salgado, Phil Jones, Brett Emerton, David Dunn (David Hoilett, 68), El Hadji Diouf, EH, Morten Gamst Pedersen, Steven N'Zonzi (Vince Grella, 33), Nikola Kalinic (Mwaruwari Benjani, 46)

GOLLER: Carra (kk)  51

4 yorum:

Can dedi ki...

Ne zamandır ses çıkarmıyorum ama bir şey söyleyeceğim; hem de Hodgson'ın Rijkaard hakkındaki açıklamaları sonrası beni de sizin safınıza yolladığı dönemde...

Toplar ileri vurulmuyor abi. Guardian'da chalkboardlara gir ve bak. Defans oyuncuları sıfıra yakın uzun top kullanmışlar(son 3 maça tek tek, oyuncu oyuncu baktım 20 metreden uzun top neredeyse yok ki bu da çok normaldir). Zaten sen söyledikçe ben şaşırıyordum, nitekim analizler de beni destekler nitelikte.

Maalesef algımızın bize oynadığı bir oyun bu; bazı şeyleri görmek istediğimiz gibi görüyoruz. Bir ara incelemeni öneririm. Hakikaten bu konuda yanılıyorsun :)

Shareef dedi ki...

Oliver: You can use.. No problem..

Can: Ben görüyorum ama (Öz. Konchesky :D ) 3-5 maçtır hiç bakmadım Chalkboard'a haklı olabilirsin. Hodgson yüzünden gözümüz dönmüş durumda :D Haklısın bu arada 20-30 m atılıyor paslar ama konchesky gerçekten çok vuruyor bu gerçekmiş.

Aslında anlatmak istediğim başka birşey ama, Torres hep kafa topuna çıkmak zorunda kalıyor (bu maç hariç) istediği topları alamıyor buna katılırsın heralde.. Bunun yanında bu oynanan futbol (bugün bile) Rafa'nın en az 2 gömlek aşağısında.. Ben sana şunu sormak istiyorum aslında, Roy geldi başımıza ve istenen etkiyi sağladı mı ? Ben sana ve Noat Samisa'ya inanarak ilk günden Roy'a giydirmeye başlamadım :D

Can dedi ki...

Takımın beklediğimizin çok gerisinde olduğunu ben de söylüyorum. Hatta ben de sesimi yükseltmeye başladım. Ama saha dışı olayların da takımı ciddi şekilde etkilediği ortada. Napoli ve Blackburn maçlarında takımın futbolunu bir seviye üste çıkarması (neredeyse tamamen değişik kadrolarla) dikkat çekici bir husus. Rafa zaten yönetim yüzünden gitti; PL şampiyonluğu için hala onun doğru teknik adam olduğunu da düşünmüyorum.

Bir yapı değişiyor ve elde son derece vasat bir kadro var. "Bundan fazlasını yapmalıydı" kısmına sonuna kadar katılıyorum ama, teknik adamlara tahammül konusunda çıtam fazlasıyla yukarıda. Yani, bir şeylerin bugünden yarına değişmesi kesinlikle imkansız.

Bol pasla, rakip sahaya yerleşen, bekleri oyuna katmaya çalışan bir yapı peşinde gibi gözüküyor Hodgson. Bekler doğru ritmde olduğunda, orta sahadan içe dalışlar olduğunda, 5-6 kişi arasında yalnız kalan Torres'in hava toplarına çıkışı sırıtmayacaktır. O yalnızlık görüntüsü dikkat çeker, can sıkar; anlıyorum gayet iyi seni.

Zaten son haberlere göre King Kenny'nin sahaya ineceği söyleniyor. Bekleyelim bakalım neler olacak.

Shareef dedi ki...

Kendi payıma bende şunu kabul ederim(daha önce söylemiştim zaten) belki kantarın topuzunu kaçırıyorum Roy konusunda ama :D Ben daha planlamacı daha taktisyen bir TD bekliyordum.. Tüm Liverpoolseverlerden bu saldırgan tavırlarım için ayrıca özrü bir borç bilirim.. Aslında bu uyarılar iyi oluyor, İnsanız kantarın topuzu kaçıyor bazen