30 Eylül 2010 Perşembe

FC UTRECHT – LIVERPOOL MAÇ ÖNCESİ (EL)



Gerrard neden dinlendiriliyor, Agger sakat mı ? Bu işin içinde bir bit yeniği var mı ? Roy ne yapmak istiyor ? Torres’in oynayacağı kadar önemli bir maçsa bu Gerrard’ın oynaması da beklenemez mi? Agger Sunderland maçı sonun da sakatmıydı ?

Bütün bunlar bu hafta Liverpool’luların sorduğu sorular olarak Utrecht maçının önüne geçmiş bulunmaktaydı kıymetli Liverpoolseverler..  Son 2 maçımızda 3 gol atan Gerrard’ın dinlendirilmesi ne kadar doğru takdir size kalmış, (bakın Roy’a çok karşı çıkıyor olmamak için aralarında sorun var mı gibisinden bişeyler demiyorum..) Agger’de Sunderland maçında sakatlanmış bu maçı kaçırıyor ama Blackpool maçında oynayacakmış muhtemelen nasıl sakatlandıysa hafta arası kadar :) . Bunun yanında Süt Oğlan Konchesky’de sakat 2 hafta kadar oynamayacak.


SAHA: Stadion Galgenwaard


SAAT ve YAYIN: 20:00 Futbol Smart


LIVERPOOL: Hollanda’ya giden 20 kişilik kadroda Pacheco’yu göremeyince canım sıkıldı zaten ama hiç belli etmedim kıymetli Liverpoolseverler.. Allah’tan Shelvey ve Spearing kadroda ama Lucas oynar sanki..

Muhtemel 11: Reina; Johnson, Carragher, Kyrgiakos, Kelly; Kuyt, Lucas, Meireles, Cole; Ngog, Torres



FC. UTRECHT: Hollanda liginin bu güzide takımının Flying Dutchman’den takip ediyoruz kıymetli Liverpoolseverler.. Ve anladığım kadarıyla topu iyi dekmikliyolar :D Sezona iyi başlayan ve bir ara bizimle adı geçen Van Wolfswinkel için Roy süper bir akıl oyunu yaparak onunla hiç ilgilenmedik demiş ki bize daha çok bilensin.. Aferin..

Muhtemel 11: Vorm; Cornelisse, Schut, Wuytens, Nesu; Duplan, Lensky, Silberbauer, Mertens; Mulenga, Van Wolfswinkel.


HAKEM: Duarte Gomes  (POR)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

-Çok saçma.Gerrard oynarsa Torres'de oynar.Gerrard oynamazsa Torres de oynamaz.Gerrard'ın oynamamasını haklı karşılıyorum fakat Torres'in bu maçta en azından ilk 11 oynamaması gerektiğini düşünüyorum.Seninle çelişiyoruz burada :D 65 de falan girmeli.
-Bu arada Gerrard-Milan haberleri çıktı.Yalanlamasını bizzat ben yapıyorum buradan.
-Süt çocuk Koncheksky :D Haaha çok güzel olmuş ve tam oturmuş adama.Şaka maka 4 maça çıktı 2 sinde sakatlandı birinde Hodgson harika futboluna tahammül edemedi çıkardı :D
-2-0 kazanırdık dicem ama illa bir gol yeriz sanki 3-1 falan olabilir ya da 2-1.Ama zorlanmayacagımızı düşünüyorum.
-Dua edinde adamakıllı bir sopcast linki bulalım :D
MOTM

Adsız dedi ki...

Şimdi dikkatimi çekti eğer Cornelisse denilen adam Tim Cornelisse ise(cm den biliyorum) zor anlar yaşatabilir.
MOTM