8 Nisan 2010 Perşembe

YENİ FORMALAR RESMİ





















10 yorum:

oğuzhan dedi ki...

80 lerin sonunda 90 ların başında Candy reklamlı formaya benzemiş biraz. Onda da formanın üstünde şekiller vardı.İlk hatırladığım formamızda Crown Paints reklamı vardı sonra Candy, Carlsberg derken şimdi de Standard Chartered. Hayırlı olsun...

Shareef dedi ki...

Kırmızısı çok güzel ama, bir arkadaşımda Candy reklamlı forma var yalvardım yinede vermiyor üstelik Liverpool'u bile tutmuyor :) Halı sahada giye giye parçaladı..

Standard Chartered ile ManU'nun üzerine çıktık fiyatta :) Adidas ile de çıkacağımız söyleniyor inşallah yükselişimiz bunlardan başlar :)

ynwa dedi ki...

ilk resimdeki özge uzun galiba haha.

yemişim carlsberg'i, karın tokluguna sponsor oldular yıllardır. hayırlısı olsun.

şortla forma arasında bir gariplik var ama çözemedim. bu seneki şortların üstüne mi giydiler acaba yeni formaları? özellikle torres'in oldugu resimde tonlar bile farklı sanki.

Shareef dedi ki...

evet öyle görünüyor şortla forma ama bence güzel olmuş..

aea dedi ki...

forma idare eder de torres'in saçlar olmamış :)

Shareef dedi ki...

:D çillerini kapatmışlar fotoşopla :D

winston barian dedi ki...

ilk reklamımız hitachiydi galiba..

formalar çok dar kesim olmuş,gerrardın giydiğine ve genel olarak kollara bakınız!
standart ingiliz ve türk erkeklerinin bira göbeklerini kapatmak için xxxxLarge almak gerekecek
bu sene adidasın allahın unuttuğu bir outletinden candy reklamlı forma buldum, şampiyon olduğumuz seneki kırçıllı forma, sağda eski süslemesiz arma gözüm gibi saklıyorum walla

Shareef dedi ki...

dediğin çok x li large tan bana lazım :D Candy'li formanın yerini söylesen de biz de bir baksak :D

winston barian dedi ki...

iş için izmirde iken bornova da park bornova outletteki girişte soldan ikinci dükkan. allah dünyanın heryerinde liverpoollu kulunu bulup sevindiriyor walla!.

Shareef dedi ki...

ne zaman aldın bilmiyorum ama ben orada ki tanıdıklara hemen yarın baktırıyorum sağol..