10 Nisan 2010 Cumartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-94




















  • Liverpool yönetim kurulu başkanı olarak British Airways’in başkanı Martin Broughton ile anlaşmaya çok yakınmış, eşbaşkanlarımız (siz nederseniz deyin :) ) geri planda kalacakmış, hem de finansal destek bulabilmeleri İngiliz bir başkan ile daha kolay olacak gibiymiş, ayrıca taraftar da kıl olduğu için yeni başkan iyi gelecekmiş..

  • Rafa Benfica maçına gelip, maçı izleyen kazmalarla görüşmediğini söylemiş ve kelemiş vaktim yoktu :) Rafa anladı ben hancıyım onlar yolcu dedi galiba :)

  • Sammy Lee, ben Clemence ve Grobbelaar ile oynama zevkine sahip oldum. Reina bence onların kategorisinde bir kaleci ve neredeyse KOP efsanesi olmuş durumda demiş.. Bizde yeşşe diyoruz Öztürk Serengil gibi :)

  • Mancini Liverpool’un hala 4. şansı var demiş bizim ve Spurs’ün 6 Liverpool’un 5 maçı var ama bizimkiler gerçekten çok zor demiş.

  • Reina yeni bir kontrata imza atmış imza 6 yıllık, imza için şöyle demiş Rafa beni buraya getirdi ve bana sonuna kadar güvendi, Rafa’ya teşekkür etmek istiyorum, ve takım arkadaşlarım ile taraftarlara da bundan daha fazla mutlu olamazdım.. Büyük kaptan.. :)

  • Benfica maçından sonra Sidnei gerçekten harika bir takım, ve finale kadar gitmeyi hak ediyorlar demiş, kupayı kazanırlarsa eğer benim için sürpriz olmaz diye eklemiş.

  • Rafa Agger’in kendi pozisyonu olmamasına rağmen geçen Benfica maçında ki oyununu göklere çıkarmış. Antrenmanlarda çalışmıştık demiş.

  • Lee, Lucas’a saygı duyulması gerektiğinden bahsetmiş, Benfica maçında sahada basmadık yer bırakmadı o süper bir futbolcu demiş ve eklemiş kapasitesinin farkındayız onun.. Bizde ama bir türlü anlatamadık hem sana Sammy hemde Rafa’ya :)

  • Arbeloa, Rafa hakkında konuşmuş, O hiçbir oyuncusunun hiçbir zaman risk almasını istemez ve oyuncularından beklediği şey, Onun ne istediğini bilmeleridir. Hafta içi antrenmanlarda uygulanan şeyleri, yapılan çalışmaları sizden maçta da ister. Bir süre sonra Robot gibi olabilirsiniz :) O sizin sürekli gelişmenizi ister ve yanlışlarınızı bir kere iki kere hep düzeltir. Ayrıca her zaman daha fazlasını ister.. Bu benim için çok iyi olmuştu..

  • Rafa yeteri kadar güçlü değil kadromuz demiş ve Anelka, Drogba ve Rooney ile Berbatov’u örnek göstermiş, bizde sadece El Nino var demiş.

2 yorum:

flyingdupe dedi ki...

Rafa nın elinde drogba veya rooney olsa, torres in yanında oynatmak yerine yedek oturtur valla :))

Shareef dedi ki...

Zaten oda Anelka çıkıyor Drogba giriyor demiş :D