27 Nisan 2010 Salı

LIVERPOOL'DA YILIN FUTBOLCUSU












Resmi site oylama başlatmış berbat sezonumuzla ilgili olarak, ilki kendileriyle alakalı, yeni başbakan kim olsun :) David Cameron ve Gordon Brown ve başka biri seçeneklerinden başka biri önde :)

2. olan yılın futbolcusu anketi Reina (bende ona verdim) %74 ile önde onu %9 ile Torres takip ediyor. Masch 3.

3. olan yılın genç futbolcusu ben Insua’ya oy verdim kendisi 2. Şu an %21 oyla, 1. ise %52 oyla Lucas :) yorum yapmadan geçicem, 3. Pacheco oyu %12

4. olan Hangi Liverpool efsanesini şu an takımda görmek istersiniz ? Dalglish %44 ile önde onu Rush (%19) takip ediyor ve 3. Barnes %14 ile ben %13 oyu ile 4. Sırada olan Fowler’a verdim oyumu..

Blog olarak bizde bir oylama başlatalım istiyorum, en yakın zamanda seçenekleri koyucam bloğa..

Esen Kalın kıymetli Liverpoolseverler..


1 yorum:

oğuzhan dedi ki...

genç oyuncu açısından o kadar fakiriz ki Lucas gibi futbol özürlüsü en önde yer alıyor. Ben de oyumu Insua'ya verdim normal olarak.
Yılın futbolcusunda Reina'ya verecektim ama Carra'nın adını görünce duygusal davranarak oyumu ona verdim :)
Efsane oyuncu tabi ki de Ian Rush. Bu soru bundan 30 sene sonra da sorulsa vereceğim cevap değişmez.
Başkanlara değinmeye bile gerek yok. Para yoksa başkanlar napsın.
Anket olayına ağırlık vermen bence de iyi olur. Arada sorularla renklenir blog.