9 Nisan 2010 Cuma

LIVERPOOL 4-1 BENFICA MAÇ SONU (EL)













Maçtan önce şunu söylemem gerek Cardozo’yu hep birgün Liverpool yada FB’ye alırmıyız diyordum ama geçen maç ve bu maçtan sonra nefret ettim.. Bu kadar arsızca nasıl kendini yere atabiliyor, penaltı alacak ve rakibin bütün alın terini heba edecek.. Ahlaksızca, aşağılıkça bir şey bu.. Yenebiliyorsan çıkarsın delikanlı gibi yenersin…

Maça geçersek, bu yıl attığı gibi bir gol attı Kuyt ve her zaman attığı gibi attı Torres ve hiç yapmadığı gibi yaptı Lucas : ) takım kanatlarda ve göbekte (Lucas’ın birkaç takım arkadaşına daldığı oldu ama) oyunu çok güzel sıkıştırdı.. Gerrard’ın bu sezona göre extra oyunuyla maçı rahat rahat aldık.. Bana kalırsa Masch çok düştü son zamanlarda, Rafa’nın ne yapıp edip kalan maçlarda değiştirmesi lazım ortasahayı,Insua gibi su koyvermeye başladı çünkü..

Benfica’da David Luiz bence Liverpool defansının aradığı isim olabilir.. Hem taş gibi hem tekniği var hem de hızlı.. 23 yaşında ve boyu 1.88, takımın 3. kaptanı aynı zamanda..Birde Aimar’ı izlemek güzeldi.. Athletico Madrid deplasmanda ki 2-2 beraberlik sebebiyle Valencia’yı eledi ve benim istediğim eşleşme olmadı.. Şimdi bakalım Torres’i nasıl karşılayacaklar…

Reina golü yediğinde sinirden hemen topu alıp vurdu yukarı doğru, böyle olmalı her Liverpool’lu futbolcu bana kalırsa.. Yaşa be 2014 yılında takımımızın kaptanı :) Bu ara da Rafa beni sinir etmeye başladı El Zhar konusunda belirtmek isterim..


LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Glen Johnson, Daniel Agger, Sotirios Kyrgiakos, Jamie Carragher, Steven Gerrard (Alberto Aquilani, 88), Yossi Benayoun (Nabil El Zhar, 90), Javier Mascherano, Lucas Leiva, Fernando Torres (David N'Gog, 86), Dirk Kuyt

GOLLER: Kuyt 27, Lucas 34, Torres 58,82


BENFICA: Jacobi Julio Cesar (Jose Filipe Moreira, 81), Anderson Luisao,Moreira David Luiz, Rechel da Silva Sidnei, Filipe Ruben Amorim, Francisco Javier Garcia, Santos Ramires, Pablo Aimar (Alexandre Fabio Coentrao, 87), Carlos Jorge Martins (Alan Kardec, 67), Angel Di Maria, Oscar Cardozo

Gol: Oscar “Ahlaksız” Cardozo 70

12 yorum:

winston barian dedi ki...

çocuk ne yapsın, baraj kuruyor gerrard toptan korkup barajdan kaçıyor.
*yossi'ye ve kuijt'e bravo. hollandalının her zamanki oyunu olabilir ama yossi çok ama çok koştu. zaten benficanın golü de bu ikilinin ardı ardına gaza gelerek rakibe toslamaları yüzünden oldu.
*maçın kırılma anı 2. gol. tam de masch presi yedi ve top ayağından açıldı.yossi yerini terkedip 30 metre kenardan topu kaptı (neredesin lucas?) ve golü attık (lucas da kendini affettirdi). gol yemek üzereyken gol atmak gerçekten rakibin moralini bozucu bir şey.
* masch'ın formsuzluğu direkt oyuna yansıyor. lfc hangi dönemde kendi sahasında bu kadar baskı yemiş ki?
*45+'da kamera bir an klübeye döndü ve galiba o sırada rafa pacheco ve ayalaya fırça kayıyordu. herhalde ispanyolca şakalaşıyorlardı.yapma be hocam onlar daha çocuk bea!:)
*johnsonda da biraz halsizlik vardı gibi. kuijt 4 kişilik oynadığından pek hissedilmedi.

Shareef dedi ki...

Masch bir iki maçtır bu durumda, kazanmamız gereken maçlar var ligde ve yavaş yavaş oyuncular tekerlek patlatıyor :) Allah yardımcımız olsun..

ynwa dedi ki...

glen johnson'ı ben de hiç beğenmedim. acaip hantallaşmış, temposu falan da yerlerdeydi. veteran topçular gibiydi adeta. derhal toparlanmalı.

yossi ve kuyt hakkaten muazzam çalıştılar. kuyt'tan zaten alışığız da yossi de böyle oynarsa işimiz kolaylaşır. müthiş tempo koydular sahaya.

eşleşme öncesi david luiz'e dikkat çekmiştim, bakıyorum beğenmişsin şerif :) ama yedirmezler bize, onu söyleyeyim.

atletico 12 maçlık avrupa serüveninde tek galibiyetle(malumunuz)yarı finale kadar geldi. bu balonu birilerinin patlatmamız lazım. calderon'da kaybetmessek burda fena harcarız.

bu kadar rezil bir sezonu bir de avrupa kupasıyla tamamlarsak dosta düşmana koyarız postayı. manu yalakası ingilizlerin gururu gene bize kaldı. hadi koçlar yürüyedurun.

Shareef dedi ki...

Ellerine sağlık.. David Luiz hakikaten çok iyiydi.. Atletiko kolay bence de özellikle Valencia ya göre.. İnşallah geçeriz de Hamburg'da Hamburg'dan alırız kupayı :D

mates dedi ki...

3-1 olduğunda da tur elden gidecek diye yüreğimiz hopladı resmen. dünkü maç aklıma geldi. neyseki korkulan olmadı. ben anfielddaki klasik liverpool baskısını göremedim bu maçta.rakibe çok top verdik, pasif oyun sergiledik. bu atletico karşısında pek iyi sonuçlar vermeyebilir.
topu ne yapıp ne edip ayağımızda tutmamız gerekir.

Man Of The Match dedi ki...

-lucas ın gol atması acaip sevindirdi beni.İnsan üzülüyor Manu da bi gibson var çıkıyor city e uzaktan 25 m den 2 nefis gol atıyor Bayern'e de atıyor bizim Lucas atamıyor görevini yapamıyor.Golüde kaleci kurtarıyodu az kalsın.Şanslıydı.
-Glen in defansif zaafları bu maçta çok ortaya çıktı.Arbeloa ya göre hücuma müthiş destek veriyor olaiblir ama defansif anlamda çok kötü kalıyor Alvaro nun yanında.
David Luiz,Cardozo,Carlos Martins ve Angel Di Maria bunlardan en az 2 sini avrupada büyük takımlar kapar diye düşünüyorum.Bayern alabilir Ribery giderse.

emreb21 dedi ki...

Böyle yakalar daraltıyor beni:)
İlk bakışta Chelsea ve B.Münih'in formalarını andırıyor.
Bu arada, aynı desen Meksika Milli Takım formasında da var!

Ben de Candy reklamlı formayı 2-3 yıl önce almıştım. O sıralar bir çok Adidas mağazasında vardı.

Shareef dedi ki...

bir bende yok heralde candy li forma blog sakinlerinden herkes almış valla :)

oğuzhan dedi ki...

candy reklamlı formadan ben de bulmuştum zamanında ama bedeni uymadığından 2.derecede Liverpoollu olan arkadaşım almıştı ben de yaşlı gözlerle mağazayı terk etmiştim. Ama sonra 7 numaralı efsane Kenny Dalglish "Crown Paints" reklamlı formayı alarak bir nebze de olsa üzgünlüğümü gidermiştim. Forma koleksiyonumun en üst kısmında yer alır.

Shareef dedi ki...

bende hep yeni formalar var :) birbirinin aynı gibi onlarda.. Ama blog sakinleri maaşallah bu konuda aşmış gitmiş..

emreb21 dedi ki...

Kusura bakmayın, blogdaki ilk mesajımı acemilikten yanlış başlığa atınca Benfica yorumlarını kaynattım :)
Bu arada, dün akşam atılan bütün goller Luisao'ya girsin! Kasap herif!

Shareef dedi ki...

Cardozo'yada olsun :D