8 Nisan 2010 Perşembe

EL CLASSICO ve LIVERPOOL











Şimdi kıymetli Liverpoolseverler bildiğiniz gibi bloğumuz Liverpool için hazırlanıyor ve ben bundan çok büyük bir zevk alıyorum.. Ne var ki bazen başka kulüpler hakkında bir keç şey söylemek istiyorum.. Bu durumda bugün yaptığım gibi yaparak bir bağlantı bulmaya çalışıcaz..

Bu haftanın futbol olayı dünyada sanıyorum R.Madrid – Barcelona maçıdır. Bendeniz bu konuda her zamanki gibi derinlemesine bişeyler yazmadan birkaç kelime etmek istiyorum.. Öncelikle kardeşim O Messi neydi öyle Arsenal maçında sanki ayağında özel bir düzenek var sahada buzla kaplı ve başka kimse o düzenekle çıkmamış sahaya.. Öyle herkesin yanından geçip gitti maç boyunca (ilk yarıda) her ne kadar Barça’yı tutmasamda :) insan Messi’yi izlerken istiyor ki kimse sert girmesin ona, sahada süzülsün dursun :) ..

Bu hafta sonunda ki maçta ise sanıyorum kazanacağız, hiç sevmememe rağmen CR7 ve Higuain’in süper formu ile geçeriz, orta sahamız zaten futbolu neredeyse Liverpool’da öğrenmiş Alonso’ya emanetken bence zevkli bir maça hazır olmalıyız..

Gelelim asıl konumuza, (Liverpool ile ilgili ) Bu güne kadar R.Madrid’e transfer olmuş 5 futbolcumuz var..

Steve McManaman

Serbest

01.07.1999

Michael Owen

£8,500,000

14.08.2004

Jerzy Dudek

Serbest

01.07.2007

Álvaro Arbeloa

£3,500,000

30.07.2009

Xabi Alonso

£30,000,000

05.08.2009

Dudek hariç hepsi can yakıcı cinsten buna karşı R.Madrid’ten yalnızca 2 oyuncu almışız onlarda futbol sanatkarı :) Nunez ve Morientes.. Resmen bize küçük takım muamelesi yapılmış, yıldızlarımızı almışlar hep ve gözden çıkardıklarını vermişler..

Barcelona ise bizden bugüne kadar hiç futbolcu almamış, Litmanen ve Luis Garcia ise onlardan bize gelmiş..

Yani kıymetli Liverpoolseverler El Classico’da R.Madrid’liyiz

7 yorum:

ynwa dedi ki...

liverpool'dan sonra bir ortak noktamız daha olduğu için sevindim şerif :)

07'de devre arasında apar topar muhtemelen sırf messi eşleşmesi için takıma kazandırılan arbeloa gene işbaşı yapacak. o turu bize getiren adamdı alvaro, real'deki ilk messi kapışmasında da baya iyi bir sınav vermişti. hadi bakalım gene yap numaranı :)

joenisatriani dedi ki...

Ölsem de real madrid'i tutmam. Ezilen taraf nerde ben ordayım hoca. Viva Catalonia!!!

siniroldumabi dedi ki...

yok abicim yok. ezip geçicez sizi el classico da :)

Shareef dedi ki...

Catalonia ayrı, bizim de kalbimiz catalonia,basque vb ile birlikte.. Ama bir tek kralın takımı işte :D

mates dedi ki...

herşeyi geçtim de geçen sene cl de chelsea ye elenip barca ile karşılaşamamak içimde ukte kaldı.herkesin beklediği erken finaldi benim için reale 4 attıktan sonra barcaya da sallardık bi 3 tane:)

Shareef dedi ki...

Ah ah herkese diyordum ki dünya yüzünde bu takımı kilitleyecek ve baskı kuracak tek takım Liverpooldur... Benim de içimde ukdedir..

joenisatriani dedi ki...

Bu seneki performansla zor da geçen sene bence de harcardık barçayı