1 Nisan 2010 Perşembe

BENFICA – LIVERPOOL MAÇ ÖNCESİ (EL)















Avrupa liginde şampiyonluk kovalarken şimdi rakip süper tribün ambiyansıyla Benfica.. Livverpool için bu seneyi saymadan konuşursak tahmin ediyorum, gol yemez takım ama Benfica 2 tehlikeli atak yapabilir derdim :) Fakat bu sene ne yaptığımız o kadar karışık ki Lille bizi 1-0 yendi..

Bu turu geçersek en zorlu rakip sanıyorum Valencia – A.Madrid eşleşmesinden gelecek olan olacaktır. Valencia olursa süper olur o ayrı..


STAD: Estadio de Luz


BENFICA: Saviola sakat oynamayacak, Rafa’nın adamı Aimar’ın yedek başlaması bekleniyormuş.. Cezalı oyuncuları yok . Benfica forumları 2-1 kazanırız diyorlar ama..

Muhtemel 11: Julio Cesar, Pereira, Luiz, Falcao, Coentrao, Garcia, Ramires, Martins, Di Maria, Cardozo, Kadlec.


LIVERPOOL: Skrtel ve Aurelio, Kelly sakattı zaten Aqua’da bunlara eklendi. Riera Rafa kuralları, Maxi UEFA kuralları gereğince oynamayacak.. Gerrard’ın ortasahada oynaması bekleniyormuş ama bana göre zor.. Torres’in arkasında kim oynayacak o takdirde dimi..

Muhtemel 11: Reina, Johnson, Carra (Soto), Agger, Insua, Masch, Lucas, Gerrard, Kuyt, Babel, Torres

3 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

İlginç bir şey oldu bugün.Eve gelirken montumun cebinde 4 tl vardı açık unutmuşum merdivenlerden inerken aynı anda 2 tl yere düştü aldım.23 basamak inerkende bu sefer 1 tl yere düştü.(tam da maçı düşünüyordum) dedim 2-1 olurmu diye ama hangi taraf agır basar kazanır bilemicem.

ynwa dedi ki...

şerif küfüre izin varmı? bu hakeme fena sallamam lazım öyle böyle değil.

Shareef dedi ki...

Ekran başında müsaitse edebiliriz :D ki ben sallıyorum bazen..

Şimdilik 0-1 bir daha atıp bitirelim..