22 Nisan 2010 Perşembe

A.MADRİD – LIVERPOOL MAÇ ÖNCESİ (EL)













Sezonun en önemli maçı oldu bu kıymetli Liverpoolseverler, yenersek buraya yazıyorum :) Kupayı alırız..

Sıkıntılarımız var tabi bu sezonun her anında olduğu gibi, Torres yokken sanıyorum ilk kez geçen hafta 3 gol atabildik. Ayrıca Maxi’nin oynamıyor oluşu dinamizmizden bişeyler alıp götürecektir. Ama Liverpool geleneğine ve liman işçilerine dahası Liverpool halkına büyük saygısı olan futbolcularımız bunun da altından kalkarak toplamda müzesine bir kupa daha koyacaklarına inancımız tamdır. (buna hamaset deniyor sanıyorum:) )

A.Madrid sanıyorum bir tek GS’yi yenip buralara kadar geldi :) Rafa muhakkak gol bulmalıyız demiş ve sanıyorum Liverpool bir yada iki adet bulacaktır. A.Madrid benim yumuşak diye tarif edeceğim ve aslında nasıl anlatacağımı bilmediğim takımlar sınıfında, Mesela GS’nin geçen yıllar karşılaştığı Benfica öyle bir takımdı, çabuk dağılıyorlar.. İlk 20 dk da 2 gol bulabilsek Pacheco çalım manyağı yapar sonra rakip takımı ama :) Pacheco diye diye biz bittik, Rafa oynatmadı bir kere şu çocuğu..


SAHA: V.Calderon


YAYIN: Star Tv (Allahım sen bizi İlker Yasin’den koru)


LIVERPOOL: Sakatlarımızı bir çırpıda sayarsak, Kelly, Aurelio, Skrtel, Insua, Torres, Maxi kurallar (UEFA) yüzünden oynamıyor ayrıca Riera kurallar (Rafa) yüzünden yok.. Babel (İlker Yasin Lisanı ile bebıl :) Ayrıca bir AZ-FB maçında DEMBELE’ye deambıley diye diye beni öldürmüştü :D ) cezadan döndü oynayabilecek durumda, takım Madrid’e trenle giti ve Rafa bu durumdan çok memnun olduğunu, bunun takıma yaradığını söylüyor bakacağız..

Muhtemel 11: Reina, Johnson, Carra, Soto, Agger, Lucas, Masch, Gerrard,Benayoun, Kuyt, Ngog


A.MADRID: Aguero cezalı sanıyorum, birde geriye Forlan kalıyor, kalanını zaten yeneriz :) Marca’ya falan baktım ama A.Madrid ile ilgili bilgi için, İngilizce girişini bulamadım, İspanyolca’da endülüs’ü çok sevmeme rağmen bilmediğim için detaylı bilgi veremedim..

Muhtemel 11: De Gae,Valera, Dominguez, Ujfalusi, Lopez, Assunçao, Garcia, Simao, Reyes, Jurado, Forlan


Hakem: Duhamel

Hiç yorum yok: