27 Mart 2010 Cumartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-89















  • Gerrard, Carra hala ülkesi için oynayabilecek yeterlilikte demiş ve eklemiş ama o kararını verdi.. Scouseland milli forması mı giyecek :) anlamadım ki, Gerrard neyden bahsediyor.

  • Masch demiş ki Her TD’nin farklı çalışma şekli vardır, Rafa daha önce çalıştığım diğer TD lere hiç benzemiyor. 3,5 yıldır onunla çalışıyorum ve hem insan olarak hem de ortasaha oyuncusu olarak çok daha iyiyim. (Bazı kaynaklarda dünya klası dediği yazıyor) Kıymetli Liverpoolseverler’den bazıları Rafa’nın parlatıp ortaya çıkardığı oyuncu yok diyorlardı, Masch, Alonso, Arbeloa ve hatta Torres bence parlattığı futbolculardan..

  • Rafa Riera için seçeneklere bakıyoruz demiş ve satılacağını doğrulamış..

  • Sunderland TD Bruce (eski ManU kaptanı) Liverpool taraftarlarının yarın beni yuhlayacağını biliyorum ve bekliyrum demiş.. Yuuuhhhhhh :)

  • Gerrard kendi kendime performansımı değerlendirdiğimde yeterince iyi oynamadığımı görüyorum demiş. Bence de bu yılki Liverpool’un durumu bu arkadaşın formuyla ilintili, forvet arkası oynadığı düşünülürse, geçen yıl 24 gol atmış sezon toplamı bu sene ise sadece 9..

  • Eski TD’lerimizden Phill Thompson, Amerikalı kazmalar (kazma dememiş :) ) saha dışında ki şeylerle ilgilenip (borçlar falan), saha içini tamamen 2. plana atmış durumda, bu Amerikan kafası demiş ve eklemiş her şey aslında sahada olanlarla ilgili.. Futbolcu almak gerek de diyor Thompson…

  • Rafa CL’ye gidemezsek te patronlar bana transfer bütçesinde herhangibi bir değişiklik olmaz dedi demiş.. Olmayacak tabi kaç futbolcu satıp o parayla hangi futbolcuları alacağına Rafa karar verecek, böylelikle patronların verdiği transfer bütçesi değişmeyecek 0 (yazıyla sıfır) :)

  • Torres kendi sitesinde benim evim burası Liverpool demiş ve önümüzde ki sezon birkaç oyuncu almamız gerektiğini bir defa daha deklare etmiş.

  • Spearing Leicester City’de eski takım arkadaşı Hobbs ile birlikte oynayacak olması nedeniyle mutluymuş, kendisi de aslında o ayar bir futbolcu ama neyse bişey demeyelim :)

  • Rafa adamım Insua için açıklama yapmış, Oda diğer oyuncular gibi hatalar yaptı ve iyi maçları da oldu.. Daha öğrenme yaşlarında ve ilerleme kaydetmek istiyor, antrenmanlarda çok sıkı çalışıyoruz onunla ve bazı nasihatlarımız oluyor.. Aurelio sağlıklı olsa hem dinlendirebiliriz hemde daha farklı seçeneklerimiz olur ama şu an bu durumdayız ve Insua’ya destek olmak zorundayız.. Bana kalırsa Insua şu an bir NBA hastalığı olan çaylak duvarına çarpmış durumda :)

  • Eski oyuncularımızdan McDermott, kendisi şu an (benim çalıştırdığım takım da olan) Huddersfield’ın yardımcı menajeri, Eccleston’dan çok memnun olduğunu söylemiş.. Eccleston’da Liverpool’un geleceğinde yer almak istiyorum demiş ve sezon bitince Liverpool’a dönmeyi 4 gözle bekliyormuş..

  • Rafa Spurs ilk 4 için favori ama her şey değişebilir demiş.. Benimse beklentim değişmemesi yönünde değişirse 10. sırada buluruz kendimizi :)

  • İlk 4 için Rafa Torres’e güveniyormuş..

  • Carra Torres kabus demiş, antrenmanlarda ona karşı oynamanın çok zor olduğunu anlatan Carra bana göre şu an dünyanın en iyi santraforu demiş..

Hiç yorum yok: