5 Mart 2010 Cuma

LIVERPOOL’DAN HABERLER-83















  • Güzel haberle başlayalım, Masch önümüzde ki hafta kontrat görüşmelerine başlıyormuş. Oyuncunun zaten 2 yıl kontratı daha var ama konu ile ilgili şöyle demiş, Bilmiyorum durun ne olur, ama onlar (kulüp) kontrat görüşmeleri yapmak istediler benle, menajerimle birkaç gün içinde tekliflerini değerlendirmek için bir toplantı yapacağız. Gerçek olan şu ki burada gerçekten çok mutluyum, bakmak istiyorum benimle ilgili planları neler ve bu noktada yeni kontrat imzalayabilirim.
  • Rafa’nın yakın arkadaşı (bir ara Liverpool’da çalıştı sanıyorum) Milan altyapı direktörü Pederzoli bana göre Rafa İtalya’ya gelmez çünkü Liverpool’da çok mutlu demiş ve eklemiş tabi bu bnim görüşüm, ne olacağını bilemeyiz.
  • Liverpool hala yeni yatırımcı arıyor, Dubai grubun ilgisini reddetmişler güya ama ödenecek 237 M borç var. “Satın ulan şu kulübü” diyesim geldi kıymetli Liverpoolseverler :)
  • Liverpool Reading’ten Church’ü alabilirmiş, Villanın stoperi Collins bu harika olur gibisinden konuşmuş.
  • Cole geçen haziranda Chelsea teklifini kabul etmemişti ya, Liverpool’da yeşillenenlerden biriymiş. Olursa olmaz demeyiz bu güzide kardeşimize. (Ben nedense hep Gazza’yı hatırlıyorum bu adama baktıkça, sonu benzemesin, evlerden uzak) :)
  • Lucas (bu adamda hergün konuşuyo ) oyunumu İngiltere’de değiştirdim ve geliştirdim demiş. Söylediğine göre –ki ben inanmıyorum- Brezilya’da daha atak oynuyormuş. :) Gülmeyin öyleymiş, Lucas ve Hücum, Lucas ve Çalım yapmak ..
  • Johnson bu hafta wigan maçında takıma dönebilirmiş.

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

churxh-collins? anlamadım :D

Shareef dedi ki...

Hata bende bunlar vatandaş, Collins arka çıkıyor vatandaşına yani, bize kakalayacaklar :)