4 Mart 2010 Perşembe

LIVERPOOL’DAN HABERLER-82














  • Transfer döneminde dillere düştüğümüz Moses ilk maçını bize karşı oynayacakmış. Allah muvaffak etsin. Wigan 2,5 M ödemiş, o ara biz ne yapıyorduk derseniz kıymetli Liverpoolseverler Butchmann’ı Fulham’a satıyorduk ( O’da ilk maçına çıkmış Fulham’la çok beğenilmiş.) İnna Asabirin :)
  • Rush Bellamy’yi asla satmamalıydık demiş. Bence de, satmasaydık da sopadan geçirseydi takımı. (Lucas ve Plessis’e iyi olabilirdi gerçi)
  • Bizim kazmalardan Gillet Liverpool’dan önce Villa’yı almaya çalışmış. Demek talih kuşu onların başına konmuş, bizim başımıza pislemiş :)
  • David Villa Torres için, Sihirbaz gibi demiş, ve eklemiş koşarken son metrelerde onun kadar güçlü kalan bir oyuncu görmedim bana göre dünyada tek bu konuda demiş.
  • Spirit of Shankly grubu, bilbord reklamlarıyla kazmaları protesto edeceklermiş, bilbordda şu yazacakmış, Gillet ve Hicks borçlar, yalanlar, kovboylar buraya hoş gelmediniz gibisinden.. Aslında bir grup Türk taraftar toplasalar maç çıkışı bunları bir pataklasa ertesi gün satarlar takımı ama.. Avrupa milleti bizim gibi akıllı değil :)
  • Palermo başkanı Kjaer’i satmıcaz demiş gene, bu demek ki 2M daha koy üstüne :)
  • Rafa Insua için, sezon başından beri çok maç oynadı korkuyorum sakatlanacak diye demiş.
  • Agger’in yeni bilgilere göre önemli bir şeyi yokmuş ama Wigan maçında oynatmayacakmış Rafa onu, bişey olur diye.
  • ManU ve bizim ortaklaşa USA karşıtı gösteri olmayacakmış. Şükürler olsun :)
  • Kjaer açıklama yapmış, Palermo’dan ayrılmaya hazırım, ilk önce Dünya Kupasını düşünüyorum ve sonra transfer olabilirim EPL dünyada ki en iyi lig ve Real ile Barça’da var tabi. Benim yapıma EPL daha uygun ve milli takımdan defansta ki arkadaşımla (Agger) oynamak harika olur. Yazık bu çocuğun bir kendi transfer parasını yatırmadığı kaldı :) Liverpool mutlaka almalı Kjaer’i..
  • Pacheco adamım yılın genç oyuncusu seçilmiş taraftarlarca :) Yakışır adamıma, fiziksel olarak kendimi geliştiriyorum salonda bu benim için çok önemli demiş. Herkes beni övüyor ve bu çok hoş, elimden gelenin en iyisini yapıcam demiş ayrıca..
  • Diğer adamım Insua benim için çok özel bir yıl bir çok maç oym-nadım demiş ve İngiliz kültürünün kendi kültürlerinden farklı olduğunu Masch ve Maxi’den İngilizce ve başka konularda da yardım aldığını belirtmiş. Ayrıca Gerrard için O kaptanımız ona çok saygı duyuyorum ve ne derse yapmaya çalışıyor, dedikleri belki benim gelişmeme yardımcı olacak.. Bu çocuk çok alcak gönüllü kıymetli Liverpoolseverler güzüde memleketimizin herhangibi bir yerinden biri gibi.. :)


2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-Ahahaha.:) Çok güldüm ya plessis ve lucas ın bellamy ile olan ilişkisi :D
-Hakikaten gitmemeliydi Bellamy bence.Pennant,Crouch gibi oyuncularıda keşketakımda tutabilseydik çok iyi alternatifler bu oyuncular.En iyi ingiliz futbolcular dediğinizde lamaprd,gerrard,rooney geliyorsa ilk aklınıza ikinci olarak bu oyuncular gelmeli gerçi bellamy gallerli ama olsun.
-Bence de kjaer i almalıyız.Alamazsak Taylor(New) onu alalım.

Shareef dedi ki...

Pennant hagi takımda tutunabildi ki, problemli.. Zaragoza'da yol vericek sanırım ona.. Olmaması daha iyi.. Asıl Pacheco geliyor biz ona bakalım :D