28 Mart 2010 Pazar

LIVERPOOL – SUNDERLAND MAÇ ÖNCESİ (EPL)




















Beachball golünün hesabını sormak için yarın sahaya çıkıyoruz : ) bu maçtan sonra bana göre bizi kimse tutamadı, sakatlıklarda üst üste gelince bu günkü halimize ulaştık… Şimdi yarın 7. likten aşağı düşmemek için (7 dedim de O’neill’in takımı ne pis yenildi öyle :) ) kazanmamız lazım.. Moyes abi de Liverpool’un üzerinde bitirmeliyiz mealinde açıklamalar yapıyor, ne hallere düştük Allah’ım..

Adamlar 9 maçta 1 kez yenilmiş ama 2 defa da kazanabilmiş gerisi beraberlik.. Sanıyorum bizimkiler için artık istatistiklerin bir anlamı yok çünkü, araştırıp buluyorum yazıyorum buraya hemen o hafta istatistiklerin tam tersini yapıyorlar :) sanıyorum Rafa bizim bloğu futbolculara da okutuyor :)

Liverpool kendi sahasında Sunderland’e son olarak 1983 te yenilmiş 1-0 lık skorla, (FB de o zamanlar Federasyon kupasını almıştı ) Aqua’nın ilk 11 de oynadığı 5 maçta Liverpool 11 gol atıp sadece 1 gol yemiş ve hepsini kazanmış, Aqua’nın yedekten geldiği 7 maçta sadece 1 galibiyet var.. Adam 12 maç oynamış ama Lucas’tan daha hayati bir futbolcu olduğunu ispatlamış hemen :) Kendi sahamızda son 7 maçı kaznmışız..

Sunderland dış sahada oynadığı 25 maçtan sadece Ağustos ayında ki Bolton maçını kazanmış, bu şu demek sadece tribünler tezahürat yapsa maç berabere biter :) Bent “Big Four” ile oynadığı 5 maçta 4 gol atmış, Bent bu sezon 48 kere ofsaytta kalmış (dikkat adam araya kaçıyor :) )

YER : Anfield


LIVERPOOL: Sakatlarımız Aurelio ve Skrtel, cezalı oyuncumuz yok Riera’yı saymazsak, Torres çalınmayan fauller ve atılmayan toplar sebebiyle biraz sanki kontrolü kaybediyor gibi, 4. olacağımıza futbolcuların inancının kalıp kalmadığını bence yarın ki maçta görebiliriz.. Bugün Spurs yenince puan farkı 7 ye çıktı çünkü.. Sanıyorum yarın artık Aqua ilk 11 de oynar..

Muhtemel 11: Reina; Johnson, Carragher, Agger, Insua; Kuyt, Aquilani, Mascherano, Gerrard, Maxi; Torres.


SUNDERLAND: Reid sakat, Jones ve Mensah’ın durumları şüpheli ama bence oynarlar yarın.. Cezalı oyuncu yok, başarılar diliyoruz :)

Muhtemel 11: Gordon; Hutton, Turner, Mensah, Ferdinand; Hendersen, Cana, Cattermole, Malbranque; Campbell; Bent


HAKEM: Phil Dowd

1 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

Chelsea-Villa maçı neyi öyle ya şok oldum :( Maçın adamı zhirkov.
-Artık nisan oldu aqua nın sürekli oynaması gerek bence de.demesin sonra lucas ilk 11 de oynamak için başka takıma gidebiliririm diye.güle güle s.k.t.r :)
-2-0 alırız :)(23 Torres,81 Babel)