18 Mart 2010 Perşembe

LILLE MAÇINI KAZANABİLİRİZ EĞER..












Lille maçını kazanabiliriz eğer, Rafa’nın dediği gibi sabırlı oynarsak maç sonuna kadar..

Lille maçını kazanabiliriz eğer, Lucas oynamayıp ortasaha’da Gerrard oynarsa.. Maxi’nin olmayışından doğan boşluğu Pacheco, Babel yada Benayoun’la doldurabiliriz ama Lucas’ın yarattığı boşluğu Gerrard ve Kuyt’la kapatamayız.

Lille maçını kazanabiliriz eğer, Frau ve Hazard’ı kademeli savunabilirsek..

Lille maçını kazanabiliriz eğer, her topu oynamak için kullanırsak, benden gitsin diye değil..

Lille maçını kazanabiliriz eğer, Torres’e çok adamla destek verebilirsek özellikle Johnson’dan performans bekliyorum şahsen..

5 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-Lucas ı bu blogda kimsenin tutmadığğı gerçek bende.Lucas’ın yarattığı boşluğu Gerrard ve Kuyt’la kapatamayız. Bu cümleden paha biçilemez değeri çok yüksek bir oyuncu gibi oluyor.:)Görmeyen hakikaten öyle sanır.Hakkaten berbat bir oyuncu hiç zevk vermiyor ayağına her top gelişinde korkuyorum.Aqua nın ilk 11 çıkıp son maçtaki performansıyla oynaması en büyük dileğim.

Shareef dedi ki...

Ben Lucas'ın oynamasından doğan boşluğu dedim :) Aqua ilk 11 zor çıkar

ynwa dedi ki...

riera da sağlam sallamış rafa'ya. haklı olduğunu düşünüyorum.

Man Of The Match dedi ki...

yanlış anladın öyle oldugunu biliyorum :)

Shareef dedi ki...

Ynwa

evet okudum despotdemeye getirmiş Rafa'ya :) bugün forumlarda genelde Rafa'yı destekleyen şeyler gördüm.. Torres'te Rafa kalırsa benim kalma şansım artar diyo :D çık işin içinden

MOTM

Biliyorum bende :D