21 Şubat 2010 Pazar

M.CITY 0-0 LIVERPOOL MAÇ SONU (EPL)












Çok yavan bir maç oldu gerçekten, kademelerle yaptığımız alan savunması tam anlamıyla işlemeye başladı, SWP sağ kanatta neredeyse hiç kımıldayamadı.. Adebayor’u da defans tandemimiz oynatmayınca onların işi sürpriz işler yapacak birine kaldı Bellamy dışında öyle bir oyuncu da olmayınca onların gol atamayacağı anlaşıldı.. Tabi işin birde Liverpool yönü var ki, oda City’den farklı değil..

Rafa takımı sahaya sürerken Lucas’ı ne düşünerek oynatıyor çok merak etmeye başladım. Tamam Aqua yumuşak kalıyor olabilir ama Gerrard’ı çek oraya ver ileride Gerrard’ın yerini Maxi yada Aqua’ya takım paslaşırken rahatlasın. Maçın sonuna doğru bir pozisyonda Lucas’a pas verdi Masch Lucas ileri atmayı düşünmüyor yana ve arkaya doğru bakıyordu Masch tekrar aldı ve ileri doğru oynadı. Bazen bana Masch’e de haksızlık yapıyoruz gibi geliyor, bir sezon önce Alonso’nun yanında harika oynayan adam bir sezon sonra başka role soyunmak zorunda kalıyor.

Rafa, Ceylan Ngog bu maçta gitmez diye düşünmüş sanıyorum ki sağda Babel ileride Kuyt ile başladı.. Görünen o ki bu sistemde bizim süper forvetlere ihtiyacımız var. Bir pozisyon yakaladığında atacak nasılsa yemiyor takım.. Son dakikalarda oyuncu değişiklikleriyle biraz daha ayağa oynadık ve son dakikalarda biraz bir baskımız oldu. Ama problemimiz Torres’e topu verememek olarak göründü bana.. Torres sağa sola çıkarak takım için oyunu da açıyor ama oralara girip vuruş yapmak lazım. Son olarak bizim takım neden bu kadar az şut çekiyor kaleye anlamak mümkün değil.

Her şeye rağmen yenilmemek önemliydi ve Torres’i sahada görmek bir gole bedeldi J .

M.CITY: Shay Given, Wayne Bridge, Pablo Zabaleta, Joleon Lescott,Vincent Kompany, Stephen Ireland (Abdisalam Ibrahim, 75), Shaun Wright-Phillips (Craig Bellamy, 68), Adam Johnson, Gareth Barry, Nigel de Jong, Emmanuel Adebayor

LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Daniel Agger, Emiliano Insua, Jamie Carragher, Martin Skrtel, Steven Gerrard, Maximiliano Maxi Rodriguez (Yossi Benayoun, 63), Javier Mascherano, Lucas Leiva, Dirk Kuyt (Alberto Aquilani, 86), Ryan Babel (Fernando Torres, 75)

9 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-hakem amca maçın kaderiyle oynadı diyemicem çünkü iki takım adına da saçma kararlar verdi.
-Skrtel in son dakikalarda yaptıgı 2 müdahale hayatiydi.
-Riera niye yedek cevabını verebilecek biri var mı?
-Ayrıca ilk yarısını dönüşümlü olarak izleten spormax i kınıyorum.Geçen yılda yine city maçımızın ilk yarısını bir fulham maçına tercih etmişlerdi.

winston barian dedi ki...

bu maçta orta sahanın diğer kıyısındaki futbolcularımızın ne oynadıklarını ya da ne oynamaya çalıştıklarını anlayamadım. sanki her pozisyon kader kısmet hesabı orada bulunan bir maxi, bir kuyt'ûn en yakınındaki arkadaşına biraz da "yaa sen burada mıydın?" diye şaşırarak topu vermesiyle gelişti. son 10 dakikada kuyt oyundan çıkıp lucas sağ açığa geçince TDmizin de en az futbolcular kadar kafasının karışık olduğu açığa çıktı. takımda sakatlıklar geçiyor ama oyunda en ufak bir gelişme yok. şu sene belki de geçen seneden daha fazla üzüleceğimiz bir sezondur. geçen sene 14 maçta gol yemeden 42 puan çıkartan man u dan bu seneye everton karşısında ne yapacağını bilmez bir takım kalmışken,şampiyonluk barajı 75 puandan da aşağı giderken şu halimize bak! lucas sağ açık! pehhh
*city sağ kanattan frikik kullanırken 5-1 lik burnley maçına bağlanmak nasıl bir dönüşümlü maç yayınlamak mantığıdır? allahım sabır ver!

Shareef dedi ki...

MOTM:

Skrtel'i ilk kez böyle gördüm bende hayati müdahaleleri yapmaz onlara sebep olurdu genelde.. Riera bildiğim kadarıyla Rafa'nın da tuttuğu futbolculardan ama..

Winston Barian;

Sene başında hatırlıyosan diyordum bu sene geçen yıl ki puanları bulamaz takımlar diye.. Şu anda 8-9 maçtır en çok puan toplayan takımlardan biriyiz ama haklı olarak takımın oynadığı futbolu eleştiriyoruz. Bu sene bizim gerçekten de Şampiyonluk senemiz olabilirdi.. Kaçtı yazık.. Lucas hamlesinde Öz. Kuyt neden çıktı anlamadım ben ve Rafa'yı sevdiğimizden heralde dedim bizim bu kördövüşünde görmediğimiz bişey gördü :D

oğuzhan dedi ki...

futbolda her zaman tartışılan güzel futbol mu, iyi sonuç mu sorusuna ben her zaman güzel futbol cevabı vermişimdir. Maalesef yıllardır gönül verdiğimiz Liverpool'un şu kötü, sadece sonuca yönelik futbolunu gördükçe içim bayılıyor.Bu maçla ilgili hiç bişi yazmaya gerek yok.Sorun Rafa'nın felsefesinde.Lucas nedir ya,sen Lucasla başlıyosan 0-0 a dünden razısın demektir.
10 yaşındaki yeğenimi Liverpoollu yapmaya çalışıyorum ama bu futbolla çocuk da haklı; "dayı" diyor, sen bu takımın nesini tutuyorsun. Anlatamıyosun tabi biz John Barnesli, Grobbelarlı, Aldridgeli, Rushlı efsane Liverpool'u izleyerek büyüdük diye. 90'ların sonundaki Liverpool'u bile bu takıma tercih ederim.En azından güzel futbol oynarlardı.Şimdiki gibi tv başında uyuklatan bi futbol diil. Elbette taraftar şampiyonluk ister, galibiyet ister ama herşeyden önemlisi güzel, göze hoş gelen futbol ister. Capello gibi bir hoca Real'i şampiyon yapmasına rağmen kovuldu. Biz Real'den daha küçük bi takım mıyız? Böyle iğrenç bi futbol oynatan hocanın nolursa olsun "Shankly Gate" den çıkışı sağlanmalı.

Shareef dedi ki...

Oğuzhan sen bu bloğun muhalif kanadısın :) muhalefetin yıkıcı değil neyse ki daha çok yapıcı ve bizim bakamadığımız yerlerden bakmayı gerektiriyor tabi bu durum bu yüzden faydalı..

sormak istiyorum sana bu sene kötü oynuyoruz ama ben geçen yıl oynanan futboldan gayet memnundum dolayısıyla bu seneye özgü bir durum olabilir mi bu..

Son olarak her maç, orada ki taraftarda Rafa bayrakları açıyor.. Spirit of Shankly sözcüleri sorun hocada değil takım sahiplerinde diyor.. Yani büyük bir kısım memnun hocadan..

Yeğenine gelince senin gibi bir dayının yanında bu yıl olmazsa seneye "Scouser" olacaktır zaten.. :D

oğuzhan dedi ki...

farklı seslerin olmadığı ya da sindirildiği toplumlar güdülmeye mahkumdur.
Atatürk'ün veciz sözleri gibi oldu :)
Neyse konumuza dönecek olursak; evet geçen sene başarılı sonuçlar aldık, ama bana göre oynanan futbol, ne Man.Utd.' nin, ne Arsenal'in oynadığı futbola kıyasla seyir zevki açısından tatmin edici değildi. Rafanın da öyle bi kaygısı yok zaten.Göze hoş gelen futboldan ziyade skorla alakadar kendisi.
Tabi herkesin kendi düşüncesi önemli.Kimi benim gibi sonuçtan çok güzel oyun izlemek ister, kimi de kazanmanın verdiği coşkuyla çok da umursamaz oyunun güzelliğini ya da kötülüğünü. Elindeki kadro kötü olabilir ama Lucas gibi bir oyuncuyu Liverpool'un as oyuncusu yapmasına katlanamıyorum Benitez'in ve onun için harcadığı oyuncu Aquilani olunca. 1-2 maç berabere kalacağına güzel futbolla kaybedersin Lucas'ı oynatmayıp benim gibi düşünenlerin de saygısını takdirini kazanırsın.
Yeğenimi TR'de fenerli olarak zaten kaybettim.Sanırım bu futbolla Man.Utd.lı olarak ikinci defa kaybetmiş olacam :(

Shareef dedi ki...

Geçen seneki futbolu ManU'da oynayamıyor bence. Arsenal dersen onlar güzel futbol oynuyor :) ama şampiyonluğa oynamıyorlar.. Wenger obsesif halde kendini oyuncu yetiştirmeye adamış tmm da bu kulüpler aslında bunun için değil.. Bence o yüzden Wenger eleştirilmeli...

Ben mesela daha önce Barça'nın Inter'in yada benzer bir takımın bize karşı kabız olmasına bayılıyordum :) Ve o ölümcül prese başladıklarında aldığımız hazzı şimdiki Barça bile vermiyor :) Olaya ben bir felsefe koyulmuş olarak bakıyorum.. Rafa takımı Arsenal gibi oynatmıyor ama bence ondan daha başarılı olmuş bir felsefeyle oynatıyor.

Son olarak FB iyi takım :D EPL de Torres'ten çalışmak lazım :D ben komşunun oğlunu (aynı yaşta) öyle kandırdım :D

oğuzhan dedi ki...

yazdıklarında benim de katıldığım haklı noktalar var.yalnız
bi de şu var;arsenalin kadrosuyla liverpoolun kadrosu arasında fazla kalite farkı olmamasına rağmen bu sezonki durumlarına ve oynadıkları futbola bak iki takımın. wenger her türlü denize dökmüş durumda benitezi. şunu kabul edelim, benitez bu sezon çok formsuz :)

Shareef dedi ki...

Ben arsenal'in kadrosunun bizden kaliteli olduğunu düşünüyorum mesela Nasri ve öz. Rosicky gibi bir oyuncu yok bizde.. Bizim takıma bir orta kalite forvet ve Rosicky takviyesi yapsan bence Rafa şampiyon yapar. :D

Benitez Liverpool'a geldiğinde nasıl sevinmiştim anlatamam (Real geçmişinin de etkisi var tabi ) bu yıl çok formsuz gerçekten bence kafası tam olarak sahada da değil.. Geçenlerde açıklama yapmıştı rakiplere odaklanmamız lazım ama bu şartlarda gerçekten çok zor diye.. Lucas ısrarını hala anlayamıyorum ben mesela :D