22 Şubat 2010 Pazartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER -76















  • Liverpool ve ManU taraftarları ortak bir protesto düzenleyecekmiş Yankee’lere karşı, tarih olarak 21 mart düşünülüyormuş. O gün ManU ile oynuyor takım malum..
  • Gerrard FIFA.com’a röportaj vermiş , benim kahramanım Zidane demiş. Onun pas verişine, topu alışına, çalımlarına hastayım demiş. İngiltere’den kim diye sorduklarında ise Gazza, onun gibisi İngiltere’ye gelmedi demiş. Beckham ManU’deyken Giggs’e sence dünyanın en iyi futbolcusu kim diye sorduklarında şu cevabı vermişti, bizim en iyimiz Beckham bile antrenmana geldiğinde, akşam Zidane’ı izledin mi, nasıl oynadı öyle deyip yaptığı hareketleri yapmaya çalışıyorsa eğer, dünyanın en iyisi Zidane’dır demiş. Bunu neden anlattım kıymetli dostlar, bence gelmiş geçmiş en iyi futbolcu (pele’yi izlemedim, Maradona’yı izledim J) Zidane’dır.
  • Adabayor şaşkını maç için güzel bir maç olmadı beraberlik için gelmişlerdi demiş. Biz de kendisine Lan şapşal son dakikalarda bile kim gol aradı diyoruz ( beraberliğe de oynadık biraz ama J )
  • Kıytırık gazetelerden News Of The World City Torres ve Gerrard için 140M verecek diye yazmış.
  • Carra, yaz dönemini iyi geçirirsek bir şansımız olabilir şampiyonluk için demiş, Torres ve Gerrard’ı elimizde tutmalıyız mutlaka onlar bu takım için çok önemli ve en az 2-3 çok iyi transfer yapmalıyız diye devam etmiş. Kişisel fikrim Torres bir yere gitmez, onu alabilecek takımlar kabaca Chelsea, Real, City olabilir. City’ye Kaka ile aynı nedenlerle gitmez, Real’e gitmez çünkü Athletico’lu kala kala Chelsea kalıyor ki Torres EPL’de başka takımda oynamam diye daha bu yıl açıklama yaptı.
  • Carra Alonso hakkında harika açıklama yapmış, demiş ki, Taraftar artık Alonso’yu aşmalı, o benim için harika bir arkadaş ve futbolcuydu, burada 5 yıl kaldı ve gittiğinde büyük hayalkırıklığı yaşadım. Ama o varken de şampiyon olamadık değil mi ? Kalsa bu yıl olurduk gibi şeyler doğru değil çünkü bilemezsiniz bunu. Eğer öyle olsa bende Dalglish ve Rush’ın hala takımda olmasını isterdim o zaman bence şampiyon olurduk. J
  • Benayoun kazanmak istedik City’ye karşı ama olmadı. Bir puan bizim için iyi değil ama kötüde değil, biz ilk 4 için çarpışmaya devam edicez demiş.
  • Rafa Benayoun’a sordum pozisyon penaltımıydı diye oda evet penaltıydı dedi demiş. Bence de değildi düşse sarı kart verebilirdi hakem J.
  • Riera, City’nin parasına Liverpool’un taraftarını, stadyumunu ve takımını değişmem demiş. Aferin işte dünyada ne kadar Liverpool’lu varsa topluyoruz J (Riera 2006 yılında kiralık olarak City ile 15 maça çıkmıştı)
  • Everton gider yapmış bize J Pienaar ile ilgileniyoruz diye..
  • Barry Alık Adebayor gibi atıp tutmamış, Eğer sahada olan 2 takımdan biri kaybetseydi bu o takım için çok kötü olurdu. Çok büyük taktik savaşı vardı sahada, onlar 1 şut çekebildi bizde 1 şut çekebildik. Ama Liverpool’a saygı duymalısınız çok kötü bir sezon geçiriyorlarken bile onları yenmek çok zor.
  • Rafa ben ilk 4 içinde olacağımıza inanıyorum eğer öyle olmasa futbolcuları buna hazırlamak imkansız olur demiş.
  • Kuyt’a bakın kıymetli dostlar, Yıldız oyuncular her zaman City yerine Liverpool’u tercih eder para her şey demek değildir demiş ve eklemiş ben Liverpool oyuncusu olmaktan gurur duyuyorum.
  • Sammy Lee, Adamım Pacheco için gelişiminden dolayı çok muytluyuz, çok yetenekli bir futbolcu ve harika bir futbol aklı taşıyor demiş. J Hadi be koçum J yürü be
  • Bradford City Threlfall’u kiralamak istiyormuş.

Hiç yorum yok: