10 Şubat 2010 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABERLER-72


















  • Rafa ile Milan’da ilgileniyormuş. Adam gidiyor mu ne?
  • Jovanovic bir gazeteye (Sporza) verdiği demeçte, Liverpool ileön anlaşma yapmaktan çok mutlu ve heyecanlı olduğunu çünkü Avrupa’nın en büyük takımlarından biri için oynayacağını söylemiş. Kontrat 3+1 yıllıkmış.
  • Chamakh haftalık 50,000 £ a Arsenal ile sözleşme imzalamış. Arsenal’e imza atmasında katkılarından dolayı Kazma patronlara Yuhh’u borç biliriz. (Rafa basın toplantısında demiş zaten bize geleceğini sanmıyorum)
  • Liverpool’da Hintli yatırımcılar ile görüşüldüğünü yalanlamış (Bunu gündeme getiren The Guardian bence yalan değildir )
  • The Times ise Hintlilerin Liverpool’u almak için iyice bastırdıklarını yazmış.
  • Masch ilk yarıda Arsenal’in bizi nasıl yendiğini anlamıyorum demiş. Ve eklemiş futbol her zaman dediğim gibi %80 mental, %20 taktik ve fiziktir. Eğer bir futbolcu kendine güveniyorsa, bu takımın kazanmasını kolaylaştırır.
  • Rafa’ya Wenger’i sormuşlar o da demiş ki, Bir çok iyi TD aynı zamanda iyi bir kaybedendir. Çünkü yenilgiyi kabullenemiyorsanız iyi TD değilsinizdir. Bu açıdan Wenger iyi bir TD.
  • Lucas Arsenal’i yenersek ilk 3 için iddialı duruma geliriz demiş.
  • Rafa Wenger harika bir TD 15 yıldır yabancı bir ülkede başarılı oluyor ve burada kalıyor, umarım bende 15 yıl kalabilirim Liverpool’da demiş. İnşallah diyoruz bizde J bazı blog sakinleri sevmese de J
  • Rafa Lucas Liverpool taraftarlarının çok seveceği bir oyuncu olacak demiş ve eklemiş, karakter sahibi çocuk J
  • Aqua soğuk algınlığı olmuş maç kadrosunda yokmuş ve 4 kilo vermiş. Yine de önemli bir şeyi yokmuş.
  • Gerrard kazmalara giydirmiş kıyıdan kıyıdan, bir çok takım ilk 4 için yarışıyor artık ve bunun için BÜYÜK PARALAR koyuyorlar ortaya, biz belki de orta sıralarda oluruz artık.
  • Rafa Ultimatomu vermiş yüksek yerlere, Herkes biliyor ki yeni yatırımcı ve yeni bir stadyuma ihtiyacımız var, bunu taraftarlar gibi bende bekliyorum. Eğer yeni stadyum yapılması için yeni birilerinin yardım edeceğini duyarsam gerçekten çok mutlu olucam. Eğer ben geçen yıl yeni bir kontrat imzaladıysam bunun nedeni patronların bana daha iyiye gidecek her şey demeleri sebebiyleydi.Bir süredir bekliyorum ve sadece maçlara konsantre olmaya çalışıyorum, elimden gelen bu.. demiş. Artık bu kazmalardan herkes bıktı, TD bile açıklama yapıyor sanıyorum transfersiz geçen devre arası sinirleri oynattı iyice J

Not: Foto’daki bizim takımı almak isteyen Hintli Subrata Roy (yeni umut J)

Hiç yorum yok: