19 Şubat 2010 Cuma

LIVERPOOL 1-0 UNIREA MAÇ SONU (EL)













Her şeyden önce maçı izleyemediğimden yorum yapamayacağım, fakat izleyen arkadaşlardan yorum alırız.. Ama 1-0 yendiğimize göre nasıl geçmiştir maç tahmin edilebilir sanıyorum J Ben size buradan istatistikler üzerinden bir şeyler yazacağım..

Liverpool’un 9 gol girişimine karşı, Unirea’nın 2 gol girişimi varmış, kornerlerde 14-1 gibi bir üstünlüğümüz var topa sahip olmada ise %67 ye %33 bayağı bir yıpratmışız heralde ama golcü problemi baş göstermiş yine.. 9 gol girişiminde Torres kaç gol bulurdu acaba ? J Yada gol atmasına rağmen Ngog yerine Dalla Valle yada Saric oynasa, yada Ngog yerine Nemeth kadroda tutulsaydı.. J

Adamım Insua yedekler arasındaymış, fakat Pacheco 75. dk da Aqua yerine oyuna girmiş. Şimdi izleyemediğim için birkez daha üzüldüm.. J Lucas nihayet yedek kalmış J hafta içi çok geliştim Liverpool’da en iyi performanslarımı bu yıl veriyorum demişti ki olayın vehametini ortaya koymaya bu sözler yeterde artar bile J

LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Daniel Agger, Fabio Aurelio, Jamie Carragher, Martin Skrtel, Alberto Aquilani (Daniel Pacheco, 75), Steven Gerrard, Albert Riera (Ryan Babel, 63), Javier Mascherano, Dirk Kuyt, David N'Gog (Lucas Leiva, 90)

GOL: Ngog 81

UNIREA: Giedrius Arlauskis, George Galamaz, Bruno Fernandes, Vasile Maftei, Ion Sorin Paraschiv (Ricardo Vilana Gomes, 86), Razvan Paduretu (Raul Rusescu, 90), Pablo Daniel Brandan, Sorin Frunza, Iulian Apostol, Marius Bilasco, Marius Onofras (Laurentiu Marinescu,75)

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-Maçı izledim.Linkleri buldum maç başlamadan 2 dk önce :)
-Maçı tek kale oynadık diyebilirim.Ama rakip savunma çok güçlüydü aralarına girmekte zorlandık.
-Dün aldıgı talimattan olsa gerek mash çok uzun şut denedi ama hep savunmada kaldı:)
-kornerlerde çok rahattık skrtel bile pek vurmaz rahat bi kafa vuruşu yaptı.Savunmadan tutun tüm kadroları genelde kısa boylu oyunculardan kurulu.
-Gol Babel-Pacheco,Ngog üçlüsünden geldi.Babel orta açtı pacheco indirdi(167cm) ngog gömdü.
-

Shareef dedi ki...

Pacheco harika bi geceydi benim için demiş. Golde katkımın bulunması beni çok sevindirdi ayrıca ailemde çok gururlanmıştır diye söylemiş.. Merida'dan büyük oyuncu geliyor :D