2 Ocak 2010 Cumartesi

READING 1-1 LIVERPOOL MAÇ SONU (FA CUP)













Öyle bir maç oldu ki bu maç, gazozuna maçlardan biraz halliceydi, Rafa ideal kadroyla çıkacağına yedekleri oynatsaydı, yenerdik sanıyorum J

Ama hem as takım 10-12 maç yapmamış olacaktı hemde Şampiyonluk gitmişken Fa cup’a asılayım dedi heralde Rafa..

Sadece 2 kişi için yorum yapmak istiyorum biri Darby, çocuk dünyanın en iyi sağ beki değil ama bence iyi bir sağ bek, maçı yine bence iyi oynadı.. Ters kademelere giriyor, hücuma destek vermeye çalışıyor, kesiciliği iyi.. Bence kesinlikle iyi bir sağ bek…

2. kişi Ersin Düzen J kardeşim bu nedir ya, tamam bu sene iyi değiliz ama vurdukça vurdu, Kesin ManU’yu tutuyordur. J

READING: Adam Federici (Ben Hamer, 69), Matt Mills, Ivar Ingimarsson,Ryan Bertrand, Kalifa Cisse (Brian Howard, 74), Brynjar Gunnarsson, Jobi McAnuff, Jem Karacan, Gylfi Sigurdsson, Simon Church, Grzegorz Rasiak (Shane Long, 77)

GOL: Church 24



LIVERPOOL: Jose Manuel Reina, Fabio Aurelio (Yossi Benayoun, 79), Emiliano Insua, Jamie Carragher, Stephen Darby, Martin Skrtel,Steven Gerrard, Lucas Leiva, Fernando Torres, Dirk Kuyt, David N'Gog (Alberto Aquilani, 68)

GOL: Gerrard 36

7 yorum:

winston barian dedi ki...

ge(v)rard'ın isminin içinde v harfi var mıydı? ersin bey kendi işkembesi doğrultusunda mı ekledi?
yine de kaptanın formsuzluğu sürüyor.
rafa torres dayak yemesin diye n'gog'u yanına sürdü ve bence de iyi yaptı. ama ikinci yarı aqua'yı oyuna aldığında tekrar eski taktiğe döndü ve ge(v)rard'ın formsuzluğu daha da göze battı. rafa da onun bu durumunu görüyor herhalde yoksa geçen seneyle bu seneki takım performansına bakıp bunu sadece xabi'nin yokluğuna bağlamak ersin gibi kolaycılığa kaçmak olur.
ilk yarının adamı kuyt'tır. çok iştahlıydı ve etkisini artırdığı 30-45 dakikaları arasında bir gol daha bulsaydık iş çok kolay olacaktı.
johnson galiba dünya kupasını da kaçıracak. dolayısıyla epl'de carra'yı sağ beke kaydırmak yerine darby'e sonuna kadar güvenmek lazım. hadi rafa bir oyuncu daha kazan. bu sene kaybedecek ne kaldı ki?
ikinci yarı 25 dakika o kadar kötü oynadık ki yazacak bir şey bulamıyorum. yine de bunca yoğun bir fikstür içinde hiç yoktan 90 dakika daha maç yapmak zorunda kalmak tamamen oyuncuların kendi mazoşitlikleriyle alakalı herhalde.

Shareef dedi ki...

:D bende gevrard anlıyodum ama heralde öyle demiyordur dedim :) Kuyt içinde eklemeyi unuttum, onun arkasında sağbek oynamak ne kaar zor olabilir ki :D adam kaç kere sağbek mevkinden top çıkardı. Bence de darby götürür bu işi, ben N2gog değilde Pacheco oynasın isterdim ama :D

Man Of The Match dedi ki...

en az 20 dk liverpool u yerden yere vurdu kesin çelsili..darby nin iyi oynadınıgı söyleyebilirz ama torosidis i almak istiyormuş rafa

Shareef dedi ki...

öyle bir yazıldı ama şimdi ben zannetmiyorum alınsın.. Bu arada Rafa Babel'e bir şans daha vericez, onu satmak istemiyoruz demiş... Ben bazen ona zor tahammül etsem de iyi haber bu :)

Man Of The Match dedi ki...

bence voronin de gitmesin :) iyi bir oyuncu kiralasak çok yönlü yani yeter bize kanaatindeyim.mesela drenthe alınır sol açık pozisyonuna benayoun sağa kayar(yedek olarak) gerrard ve torres in yedeği olarak(babel-ngog) olur ve elimizde bi voronin alternatifi olur ek olarak.drenthe yi öyleseine söyledim :)

Shareef dedi ki...

Voronin A.Villa maçı sırasında ABD de tatildeydi... Yani :) Gitmiş zaten..drenthe de anca bizi deli eder... FB ilgileniyormuş onunla

Man Of The Match dedi ki...

o zaman van der vaart :)