23 Ocak 2010 Cumartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-63




















  • Ortalık ayağa kalkmış kıymetli Liverpoolseverler, Steve Bruce bir sürü laf etmiş, Rafa alacaksa oyuncumuzu gelsin bir teklif yapsın demiş. Ben Liverpool’a çok saygı duyuyorum, ama onlar neden bu kadar saygısızca davranıyorlar bilmiyorum. Sadece Jones’un değil her futbolcumuzun bir fiyatı var, teklif yapsınlar uygunsa veririz. Kiralık olarak göndermeyiz, o EPL’nin en önemli futbolcularından biri J Jones’u kiralık istemek, benim Gerrard’ı Liverpool’dan kiralık istemem gibi J demiş. Ya adam sinirden kafayı yedi, Ya da oyuncuyu pis kakalayacak. 15M civarı istiyormuş J (biz bu oyuncuyu 2007 de de almaya çalışmışız, bu nedir ya J)
  • Lucas, kötü giderken eleştirilmek normal ama eleştirileri dikkate alırsak top oynayamayız. Son 4 maçta 10 puan aldık bu iyi bişey, düzeliyoruz demiş.
  • Aqua çok yakında taraftar en iyi halimi görecek, Rafa takımın benden ne beklediğini çok iyi anlattı ve ben elimden geleni yapıcam. Ben ve ailem tamamen buraya uyum sağladım her şey çok güzel demiş.
  • Spearing a takımda olduğu için mutluymuş, artık yedek olarak maç kadrosuna giriyorum düzenli bir şekilde demiş.
  • Jan Molby (efsanelerden) Aqua’yı eleştirmek ve kötü bir transfer demek için çok erken demiş.

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

spearing azıcık saf torres gerrard benayoun glen döndüğnde bakalım kadroya girebilecekmi.
jones kimdir yahu çok abartıyorlar.huntelaar ı da almayalım elimizde patlaro adam onu kiralayalım bence.ayrıca blog da bir sorunmu var 1 haftadır ara ara girmiyo bloga

Shareef dedi ki...

blog'da bildiğim kadarıyla birşey yok ama, daha önce bana da olmuşu.. Spearing neyle mutlu olacak ki, gerçekleri vurmayalım yüzüne :)bence huntelaar kiralık bile bi işe yaramaz..