4 Ocak 2010 Pazartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-47














  • Juve Dossena iel ciddi ciddi ilgilenmeye başlamış, Molinaro’yu A.Madrid’e kiralayan Juve için bir oyuncu ihtiyaç olmuş. Bu şu demek kıymetli Liverpoolseverler A.Madrid oyuncumuza olan ilgisini kaybetti. Ama yerine Juve geldi, bu oyuncuyu sanıyorum en az 4-5M’a satmalıyız.
  • Carra Darby’nin Reading maçında harika oynadığını ve bundan dolayı çok memnun olduğunu söylemiş. Bu kayıp senede bizde umuyoruz ki Darby kazancımız olur.
  • Liverpool Piquionne ile ilgileniyormuş, bizde şu şarkıyı terennüm ediyoruz, “geç bunları anam babam geç bunları bir kalemde”
  • Heskey Liverpool’a dönme fikri için heyecan verici demiş (Liverpool’lu adam nede olsa)
  • Reading’i yenersek Burnley ile oynayacağız, iyi kura..

6 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-dossena güle güle sana elveda herkes kendi yoluna hiç boşuna yalvarma aşkın anlayana.
-darby gerçekten çok iyi oynadı.
-piqu ya ne gerek var acaba?carra,agger,skrtel,kyrgiakos gerçi kyr a da gerek yok adam gibi adam ayala var orada.
-heskey gelmesin bizim forveye ihtiyacımız yokki.ngog oynuyor,babel oraya geçiyor.iyi bir orta saha lazım ama çok yönlü gerektiğindede forvet oynamalı.
-Reading i 2-0 yeneriz :)

oğuzhan dedi ki...

dossena napoliye gitmiş. böle bi kazma niye hep sevdiğim takımlarda oynar o da ilginç.
Piquionne forvet diil miydi ya, carrayla,aggerle ne alakası var.
heskey de gelip napıcak,benitez saçma transferlerine birini daha eklemek istiyor heralde.
sadece darby diil, pachecoyu da kazanmalı benitez. ama onda o yürek yok maalesef. darbyi kesip carragherı sağda oynatır.ortaya da skrteli koyar.

Shareef dedi ki...

nerde okudun bilmiyorum ama ben Dossena ve napoliyi görmedim ama inş. gitmişir. İşin ilginci Juve falan istiyo diye de çıktı acaba adam futbolcuda biz mi göremedik :D Piquionne forvet ama Carra yla ilgili bişey yazmamışım ben :) Pacheco adamım geliyor onu kimse durduramaz hatta daum olsa bile :D (bugün doğum günü :D ) darby'de oynayacak eli mahkum carra hiç çıkmıyor hücuma

oğuzhan dedi ki...

tardininin yalancısıyım ahanda adres; http://tardinibufe.blogspot.com/2010/01/andrea-dossena.html
Piquionne ile ilgili olarak da sorum "man of the match" aydı. yoksa senin yazınla alakalı diil.
benitez inşaallah dediğin gibi yapar, bi liverpoollu daha kazanmış olur takım bölece.insuanın solda gösterdiği çıkışı darby de yaparsa süper olacak.

Shareef dedi ki...

Bende oraya bakıyordum şimdi :D Goal.com da öyle yazmış ama. Benitez öyle yamak zorunda çünkü bütçe yok Babel'i satmıcam diyor, bu şartlarda bir sağ bek alamayız.. eski oyuncularımızdan Molby'de Gerrard biraz daha sorumluluk almalı demiş, Aqua için de Rafa ya söyledim deneyimlerime göre Aqua gelecek yıl çok faydalı olur demiş :) Son olarak bu takımın geleceği Pacheco'da demiş. :D

Man Of The Match dedi ki...

Squillaci ile karıştırdım bir an ya pardon doğru defans dedim kusura bakmayın :)