11 Ocak 2010 Pazartesi

LIVERPOOL’DAN HABELER-53














İyi haftalar kıymetli Liverpoolseverler, haberlerimize kulüple ilgili olanlardan başlayalım ve moralimizi bozalım istedim daha baştan J

  • Kazmalarımızdan Hicks'in oğlu Hicks Jr’ın yaptığı işe bakın,. Liverpool’un yönetim kurulu üyesi olan bu küçük kazma geçenlerde bir taraftarın sorduğu soruya (Soru şu, neden Rafa kulübün borçlarını yönetmek zorunda kalıyor) cevap olarak aptal diye karşılık veriyor ve durmuyor burada basıyor küfürü.. Tabi taraftar ayağa kalkmış, Spirit of Shankly grubu başkanı Paul Rice; bu savunulamaz bir şey Liverpool kulübü direktörü olan biri taraftarla bu şekilde konuşamaz, Bize göre bu adamın bu pozisyonda kalması kabul edilemez bir durumdur demiş ve kulüp e-mail yağmuruna tutulmuş. Babası kişisel olarak özür dilemiş ama taraftarı teskin etmemiş bu..(edit: Bay Horner mail atmış ve aptal Hicks maille küfür etmiş :) Bay Horner'da maili medyaya duyurmuş Bu kadar gerizekalı adamlar kulübü yönetiyor olamaz kıymetli Liverpoolseverler )

  • Blogumuz Hicks Jr’ın küfür ettiği adamı buldu J Bay Horner küfür yediğinde ki durumu şöyle açıklamış, Bu sorduğumu soru bir gazetede ki makaleden alınmış bir soruydu, kişisel görüşüm olarak sormadım. Verdiği cevap karşısında şok oldum, bu şekilde karşılık verdi çünkü bazı şeyleri taraftarlardan saklamaya çalışıyorlar, demiş. Bu arada bu küfürbaz Amerikan kırosunun görevden ayrılması için taraftar mail atmaya devam ediyor. Mail atmak isteyen arkadaş varsa eğer tohjr@hicksholdings.com bu mail o kıronundur.

  • Rafa CL’ye kalamazsak, finansal durum nedeniyle Torres, Gerrard, Masch gibi oyuncular satılabilir demiş. Bunu kendi fikri olarak söylememiş ama taraftarı uyarmak için söylemiş ve birkaç kere takımın yıldızları satılmamalı, aksine takım daha da güçlendirilmeli diyerek ayar vermiş patronlaraJ

  • Maxi bugün sağlık kontrolü için İngiltere’ye gelecekmiş. (En azından beklenti o yönde)

  • Rafa Wolves’ın U21 de de oynamış olan oyuncusu Stearman için zemin yoklamış, oyuncu hem sağbek hemde stoper oynuyormuş.

  • Rafa Lucas’ın gelişiminden çok memnunmuş, aldığımızda onu Gremio takımının 19 yaşında ki kaptanıydı. Yani sorumluluk alabilen, çeşitli özellikleri olan bir futbolcu o, tek sıkıntımız onun şu ana kadar bütün maçlarda oynamış olması eğer onu biraz dinlendirebilirsek daha iyi verim alabiliriz demiş. Yani dostlar ortasaha Masch ve Aqua yada Gerrard ile kurulacak Maxi Gerrard’ın yerinde oynayacak J

  • Liverpool M.City’den Onuoha’yı kiralamak istiyormuş.

  • Chamakh bu ayın sonunda hangi takımda oynayacağım belli olacak demiş. Bize gelir mi acaba Torres varken ve biz tek forvet oynarken ?

  • Sunderland TD si Bruce Liverpool ile bir takasa girebiliriz ama Liverpool yanaşmıyor buna demiş. Kenwyne Jones bize gelecekmiş, Babel onlara gidecekmiş, bizde ağzımızı bozup hadi len diyoruz kıymetli Liverpoolseverler.

  • Spurs TD si Redknapp Liverpool’un ilk 4 e girmesi Torres ve Gerrard’ın sağlıklı kalmasına bağlı demiş.

  • Defansta ki sorunlarımız azalıyormuş Rafa’ya göre, şimdi çok daha iyi durumdayız demiş.

  • Alonso, ayrılmasında ki nedeni Barry’nin başarısız transfer girişimine bağlamış. O zaman karar vermiştim demiş. Rafa ile aralarında hiçbir sorunun olmadığının altını çizen Alonso, ben Liverpool’a geldiğimde tanınmış bir oyuncu değildim hatta tam anlamıyla bir oyuncu bile değildim. Burada Rafa sayesinde tanınan bir oyuncu ve hatta gerçek bir adam oldum demiş ve devam etmiş, bana bu şansı Rafa verdi. Liverpool’da harika arkadaşları ve anıları olduğunu belirten Alonso, daima Liverpool’u izleyeceğim ve orada ki harika ilişkilerimi devam ettireceğini söylemiş. Alonso son Anfield’taki maça da gelmişti hatırlanacağı üzere.. Ah gitmeseydin keşke diyoruz bizde..

  • Spurs’lü Kranjcar biz Liverpool’dan iyi bir takımız demiş, sallamayı burada kesmeyen eleman, hatta EPL’nin en iyi takımı olabiliriz demiş. Bizde affınıza sığınarak çüşş diyoruz.

  • Aqua taraftara size Alonso’yu unutturacağım demiş, yeni aşkımız olacak galiba J Biz aslında iki farklı oyuncuyuz demiş, Alonso’nun daha oyun kurucu olduğundan bahseden Aqua biz italya’da bu tarz oyunculara regista (yönetmen ) deriz demiş. Kendisinin ise daha çok topla oynayan gerektiğinde şut atan Gerrard ve Torres’le verkaçlar yapabilecek bir oyun şeklinin olduğundan bahsetmiş.

  • Aqua sakatlıktan sonra kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyorum demiş ve eklemiş dünyayı yenmeye hazırım J (Gerçekten demiş) En zor sürecin rehabilitasyon sürecinde takımı kenardan izlemek olduğunu belirtmiş.

  • Rafa Babel’i iyi bir fiyata bile satmayacağım demiş. Alacak adam bulamadı sanıyorum J ondan gelecek parayla..

4 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-kazma ayıp etmiş.olay örgüsünü mükemmel çıkarmışsın :)
-Torres ve gerrard ın gitme ihtimali beni korkutuyor.
-Alonso nun yerine barry gelse içim rahat olurdu ama aqua ile en azından bu sezon rahat değil.
-Kranjcar için biraz eğil bak burada ne var demek gerekir :)
-onuaha ve jones ne alakadır ? babel e karşılık istiyorlarsa onlar adına güzel şeyler dilemekten başka çare bırakmayacaklar biz kırmızılara.

Shareef dedi ki...

onuoha kiralık olacakmış, öbürü bikaç haftadır var ama çok saçma olduğundan hep es geçtim ama bruce kakalamaya çalışınca yazayım dedim. Torres ve Gerrard bir yere gitmez, kazmalar buna cüret edeceklerdir satamazlarsa onun önünü kesmeye çalışıyor Rafa

Man Of The Match dedi ki...

gerrard gitmezde torres için korkuyorum rafa da onu tutamayaız cl ye gidemessek falan diyo.onuoha yı kiralama sebebi johnson ın dönene kadar yerini doldurmak olabilir ki bence gerek yok degen orayı rahatlıkla götürür en kötü kelly,darby,spearing oynar.

Shareef dedi ki...

Torres Liverpool'dan başka bir takımda oynamam diyor ama EPL de karakterli bi çocukta, gitmez ona kalsa.. Rafa'da satmaz.. Geçenlerde neden bu takımla sözleşmemi uzattı çünkü seviyorum Liverpool'u demişti, sadece takımı değil şehri insanları seviyorum demişti gitmez yani :)