14 Ocak 2010 Perşembe

LIVERPOOL 1-2 READING MAÇ SONU (FA CUP)













Herşey den önce Ercan Taner bu kadar yıldır sevgimi her şeyi bir çırpıda yerle bir etti .. Bu kadar iğrenç şekilde maç anlatılır mı? Tamam dedim ilk başlarda olabilir Reading’i tutabilir ama işi bu kadar seviyesizleştirmeyecek kimse, 2 kebe pozisyonu örnek vermek istiyorum, birincisinde Kebe sağdan gidiyordu ve topun yönünü bile değiştirmeden koşarak geçti Insua’yı Ercan Taner Kebe show yapıyor dedi. 2. maçın sonuna doğru çalım atmaya çalışırken pozisyonunu kaybedince sesi değişti üzüldü adam neredeyse.. Yazık, tek kelimeyle yazık..

Hee Liverpool çok mu iyi oynadı, hayır tabi hatta rezaletti ben yenildiğimiz bir çok maçta böyle kötü görmedim takımı, 2 penaltı bana göre verilmedi ama verilseydi de yenemezdik gibi oynadık..

Bazı oyuncularda gitsin artık, Babel ne yaptı oynadığı sürede top bile tutamadı ki, gitsin 9M veren var, varsın 3M zarar etmiş olalım onun yerine birini alırız belki katkısı olur. Degen’de gitsin, bu kadar hücum yapmaya çalışıp bu kadar bişey yapmayan adam azdır. Rafa orada Darby’yi oynatmalı bununbaşka yolu yok.. Adamım Insua’nın en kötü maçıydı bu izlediğim, ne yapmaya çalışıyor bence bazı pozisyonlar da kendisinin de fikri olduğunu sanmıyorum.. Önünde Benayoun maç boyu nerede olmaması gerekiyorsa oralardaydı hep, penaltı yaptırdı, karşı karşıya atamadı.. Yedek kalsın mümkünse, 25 dk oynasın. Aqua pas hatası yapıyor, ikili mücadeleleri kaybediyor ama bu akşam iştahlı oynadı sanki, pozisyonların içinde olmaya çalıştı.. Kuyt baba hep aynı, koşuyor, mücadele ediyor, bir futbolcu işini tam yapmıyorsa bir pozisyonda onun yerine hep Kuyt yapıyor.. 2. gol’de o adamın yanında olması gereken Skrtel neredeyse orada kalsın istiyorum J

İlk yarının yarısında Rafa Torres’i aldı oyundan, sakatlanmış.. Hiç oynatmasa daha iyiydi ya neyse..

LIVERPOOL: Diego Cavalieri, Daniel Agger, Emiliano Insua, Jamie Carragher, Philipp Degen, Alberto Aquilani, Steven Gerrard (Ryan Babel, 46), Yossi Benayoun, Lucas Leiva, Fernando Torres (David N'Gog, 30), Dirk Kuyt

GOL: Bertrand (kk) 45

READING: Adam Federici, Matt Mills, Ivar Ingimarsson, Ryan Bertrand, Kalifa Cisse (Brian Howard, 59), Brynjar Gunnarsson, Jem Karacan (Shane Long, 81), Gylfi Sigurdsson, Jobi McAnuff, Simon Church, Grzegorz Rasiak (Jimmy Kebe, 65)


GOLLER:
Sigurdsson (pen) 90, Long 100

8 yorum:

joenisatriani dedi ki...

Torres'i Ntvspor'a yorumcu olarak transfer etmek istiyor ercan bey sanırım. Liverpool sezon sonunda satmak zorunda kalacak deyip durdu.
Torres'in birşeyi yoktur umarım. Cumartesiye birşeyi kalmasın lütfen.
Benitez ikinci yarının başında niye Gerrard'ı çıkardı anlamadım. 1-0 çok mu iyi skor da riske etmek istemiyor. İlk defa Benitez hakkında soru işareti oluştu kafamda ne yalan söyleyeyim.
Maçı yakan adam da Benayoun oldu. 92'de penaltı yaptırdı. Uzatmaların 2. yarısında da kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyonda rezildi.
Ayrıca birbirinin tıpkısı iki gol yemek te her defansa nasip olmaz. Daha dün defansımız gelişme gösterdi bıdıbıdı diye ötmüyor muydu Benitez? Düzelmiş hali bu mu?
Hala şoktayım bu kadar uzun yazdım kusuruma bakmayın ama şu anki görüntü gösteriyor ki, bırakın CL'yi seneye uefa'ya katılsak iyi...

joenisatriani dedi ki...

Gerrard da sakatlanmış yahu. Fazla sıkmışım:D

Shareef dedi ki...

İnşallah hem torres'in hemde gerrard'ın sakatlıkları ciddi değildir. torres gerçi koşarak geldi kenara ama.. :) Uzun yazın kısa yazın farketmez, söz hakkınız gönlünüzce bu blogda :)

Man Of The Match dedi ki...

city karşısında yediğimiz golün aynısını yedik yine baş aktör skrtel.ercan taner konusunda haklısın hiç yakışmadı.liverpool kötü iğrenç reading düşmeye oynuyor bu takımı yeniyor aralarında kaç milyon dolar fark var torres gidecek liverpoolu u kötü günler bekliyor.yahu maç başlamadan zaten şevkimizi kırdı hiç yakışmadı gerçekten.reading gol attıgında ise gol diye bağırışını unutmayacagım.degen bence kalmalı ikinci yarıda çok iyi ataklar geliştirdi bence bakın görün bu adamın faydası olacak.rafa acaba diyormuydur degen in yerine skrteli almasaydım diye artık kazanmak farz olmuştu bu maçı en azından lucas ı sag bek e çekip oraya hücum gücü yüksek pacheco yu alabilirdi riskliydi evet ama deneeliydi.umarım avrupa liginde urzicene ye elenmeyiz

oğuzhan dedi ki...

benitezin bittiği andır bu maç. rezil bir takım olan reading' e rezil bi şekilde kaybettik. kadro madro demeyin bana artık, yenildiğimiz takımların çok mu iyi kadrosu var. bu blog kurulduğundan beri yazıyorum, benitez görevini tamamlamıştır artık Liverpool' da. Bu saaten sonra bize artısı olmaz sürekli eksisi olur. Maxi mi kurtaracak şimdi bu takımı her yerden dökülüyor tel tel. Liverpool seyircisi de abarttı YNWA olayını. 90+3 te akıl almaz penaltı golü yiyoruz bunlar hala YNWA söylüyor. ah ben orda olacaktım ki Liverpool' u bu hale düşürmeye ne hakkınız var diip sahaya dalardım :)
uzatmaları da izlemedim belliydi sonuç.sakin geçen gecemi sinir katsayımı tavan yaparak noktaladım.
Ercan Taner zerre anlamaz Avrupa futbolundan onun aklı hala Demokratik Almanya-Türkiye milli maçındadır, geçmişte yaşar hiç takip etmez futbolu. ama ntv de ısrarlı bi şekilde ona anlattırıyor maçları.
son söz bu takımı bu hale düşürenlere yazıklar olsun...

Shareef dedi ki...

Oğuzhan;
Rafa'yı savunmayacağım sana karşı :) ama taraftara da giydirmişsin.. Bu adamların dedeleri de bu stadda maç izlediler, onlarda bir alt ligde bile bu şarkı yoksa da, o zamanlar bu minvalde birşeyler söylüyorlardı :)

Man Of the Match;

Bir El Zhar birde Degen senin adam zaten :) 2 adam sakatlık yüzünden değiştirilmiş, pacheco çok riskli olurdu hakikaten, bence Babel'in yerine oynamalıydı Pacheco..

oğuzhan dedi ki...

Shareef;
Ben de daha fazla Rafa'ya saldırmayacağım artık. Bu sezon böle bitecek demek ki. 10.luk 11.lik gibi bi dereceyle bitiririz, Benitez de artık durmaz heralde o saatten sonra.
Taraftar konusuna gelince de, Liverpool taraftarı farklıdır, her zaman takımın arkasındadır falan ok eyvaallah, ama bu kadar da olmaz. gerektiğinde tepkini koyacaksın ki bişilerden memnun olmadığın anlaşılsın. sen hala YNWA diyosan demek ki bunlar halinden memnun yorumu da çıkabilir. yoksa ben de Liverpool taaftarının öle 1-2 mağlubiyette ses çıkartmıcanı, farklı kültürde olduğunu biliyorum. Sorun zaten alınan mağlubiyetler diil. Bu kadar rezil ve ruhsuz bi futbol.

Shareef dedi ki...

Oğuzhan;

Şaka yaptım ben :) Nerede okudum hatrlamıyorum ama çok doğru sanıyorum Noat Samisa'da 20 M verip Rafa'yı kovarlarsa taraftar sorar adama onu neden transfer için vermedin. Rafa'ya hala taraftar çok güveniyor ve takımı hakikaten çok seviyorlar.. Aklına gelmiyor heralde onların tepki göstermek.. Futbol konusunda haklısın bu kadar rezil oynamıyorlardı hiç.. İşte tam da bu yüzden Rafa bunun sorumlusu değil gibi geliyor bana.. Bunu tekrar yazmak istiyorum bu ara zaten..