18 Aralık 2009 Cuma

PORTSMOUTH – LIVERPOOL MAÇ ÖNCESİ (EPL)















Haftasonu maçımız cumartesi günü kıymetli Liverpoolseverler, finansal problemleri bizden beter durumda rakibimizin, sattıkları kaliteli futbolcuların yerine bu yıl kiralıktı, kelepirdi yaptılar bir takım.

Yinede hafta ortası Chelsea ile yaptıkları maçı 2-1 kaybettiler hemde kötü oynamadılar bana göre..

Geçen yıl yaptığımız maçı Torres’in 90. dk da attığı golde 3-2 kazanmıştık. Portsmouth son 11 maçtan sadece birini kazanabilmiş, Fratton park’taki son 20 maçtan sadece biri berabere bitmiş ki bu beraberlik zor ihtimal ya eneriz ya yeniliriz J, Portsmouth 28 farklı oyuncu oynatmış durumda bu sezon ki bu takımın çorbaya dönmesi demek J

YER: Fratton Park

PORTSMOUTH: Son sıradaki takımda oynayıp oynamayacağı belli olmayan 3 oyuncu var ( Brown, James, Piquionne) ve bir de kesin oynamayacağı söylenen Ward dışında eksikleri yok. Kaboul Chelsea maçında cezalıydı bizim maçta oynayacaktır.

Muhtemel 11: James; Ben-Haim, Kaboul, Wilson, Hreidarsson; Piquionne, Yebda, Boateng, Brown, O'Hara; Dindane.

LIVERPOOL: Takımımız geçen maçı kazandı ve Rafa Torres’in bu maçta dinlenmiş olarak oynayacağını söylemiş. Gerrard yine orta ikili de oynayacak ve Masch motorumuz olacaktır. Insua’nın defansif yeterlilikleri diğer 2 sol bekimize göre daha iyi olduğundan Aurelio önde Insua arkada oynayacaktır. Hafta içi oynamayan Johnson oynayacak, cezalı oyuncumuz yok ama sakatlar var (Babel, Riera, El Zhar) özellikle El Zhar’ın yokluğunu ararız J

Muhtemel 11: Reina, Johnson, Agger, Carragher, Insua, Kuyt, Mascherano, Aurelio, Gerrard, Benayoun, Torres

HAKEM: Lee Mason

Tahminim: Zaten yenemezsek 5 ila 10. oluruz J

5 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

özellikle el zhar ı ararız :D akşam akşam güldürdün :) artık el zhar deyince ona kifayetsiz diyişin aklıma geliyor. :) 3-1 alırız

Shareef dedi ki...

Ki ben aslında kuzey afrikaya çok sempati duyan bir insanım ama bu adam çok kötü gerçeketen... Dünya kupasında takımım bu arada Cezayir, formasını bulmaya çalışıyorum :D

Man Of The Match dedi ki...

suç el zharda değil onu buraya getirende hayır kiralıkta göndermiyoruz belki bişiler yapabilir 4 sezondur öye boş boş duruyor

oğuzhan dedi ki...

bu maçtan korkuyorum. chelsea karşısında fena oynamadı ve avram grant portsmoutha hava katmış bu kesin. torresin ful kapasite oynaması lazım kazanabilmemiz için. bi de benitez lucas'ı ilk 11 başlatırsa baya bi kulaklarını çınlatacam.
ben de güney amerika sempatizanıyım. Kolombiya-Türkiye milli maçı olsa kalbim ikiye bölünür :). Maalesef Kolombiya yok 2010 da. Kalbim Uruguayla atacak. :) bi de kuzey koreyi merak ediyorum

Shareef dedi ki...

Kolombiya'yı bende bütün kalbimle tutmuştum bir kere onda da escobar öldürüldü... Güney amerika benim için de futbol olarak ayrı ama bu dünya kupası ayrı, çocukluğumun bir başka efsanesi porto'nun madjer'inin ülkesi, slovenya'yı yensek kafi :)

El zhar satılabilecek bir oyuncu değil ki ben nerdeyse çalım attığını bilmiyorum :D