21 Aralık 2009 Pazartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-42














  • Değerli Liverpoolseverler Pc problemimi bir türlü halledemediğimden haberleri size öğleden önce iletemiyorum, yeni pc gelene kadar idare edicez böyle diyerek özür dilerim.
  • Agger Liverpool’un yeni bir oyuncuya ihtiyacı yok demiş ve eklemiş tabi bu benim kararımla yapılacak bir şey değil. Bizde hangi akla hizmet söylemiş merak ediyoruz.
  • Agger ayrıca bu kötü gidişi durdurmalıyız gibisinden konuşmuş Pompey’e karşı yapamadık ama olsun yapmamız lazım demiş.
  • Eski futbolcumuz Finnan Hafta sonu Liverpool yenilgisi için biraz sürpriz oldu benim için, onlar çok iyi futbolcular demiş ve Liverpool’un bu durumda olmasını “Muamma” olarak nitelemiş. Amin diyoruz J
  • Carra’nın geçenlerde yaptığı “Liverpool’da 35-36 yaşına kadar oynamak isterim ama olmazsa da giderim, henüz kontratla ilgili de kimseyle konuşmadım” gibisinden sözlerine Rafa cevap vermiş, Röportajı okudum fakat benim için sürpriz oldu bana kontratla ilgili hiçbirşey söylemedi Carra, O çok akıllı biri ve biliyor 30’undan sonra futbolcuların durumlarını, fakat biz ondan çok memnunuz, bizde aynı seviyede oynamak istiyorsa bunun devam etmesinde bir problem görmüyorum. Onunla ve menajeriyle aramız çok iyi, sıkıntı yok demiş.
  • Masch kırmızı kart gördüğü pozisyonda sakatlanmış, 2 yada 3 hafta yokmuş. Bize seç hangisi sakatlansın deselerdi J bari takıma yararı olurdu.
  • Lineker Aqua’yı yılın en kötü transferi olarak nitelemiş.
  • Rush Rafa’ya başkan bize Nistelrooy’u al demiş J Torres’in zaman zaman dinlenmeye ihtiyacı olacağından ve sakattı cezaydı derken bir süper golcüyü takıma katmanın gerekliliğinden bahsetmiş.
  • Rafa Carra iyi bir TD olur demiş ve espri yapmış umarım önümüzde ki 4-5 yıl içinde Liverpool’da olmaz ama. J
  • Kazmalardan Hicks olana Klinsmann Liverpool’un başına geçebilir mi gelecekte diye sorulunca Asla demiş ve eklemiş Bilmiyorum ona bunu düşündüren sebep ne .. Bizde aferin kedi olalı bi fare tuttun diyoruz.

Hiç yorum yok: