8 Aralık 2009 Salı

LIVERPOOL’DAN HABERLER-36















  • Reina “takımdan ayrılmak için bir sebep göremiyorum, burada insanlarla sohbet ediyorum, sokakta yürüyorum ayrıca ailem alıştı buraya özellikle çocuklarım Liverpool’u evi gibi hissediyor bu sebeplerle uzun çok uzun bir süre daha buradayım” demiş
  • Shawcross yine Stoke’ta mutluyum ne ManU’ya ne Liverpool’a gitmek istemiyorum şimdi demiş. Kıymetli Liverpoolseverler bu adamı satan ManU tamam oraya gitmesin ama bize gelse ya J.. Hem adalı futbolcu sayımız artar.
  • Aqua Rafa’nın sakatlanmasın diye onu oynatmamasını anlıyor ve hak veriyormuş.
  • Gerrard kariyerimin sonuna kadar EPL şampiyonluğu görmek istiyorum demiş. Ve eklemiş şimdi 30 yaşındayım ve önümde 4-5 yıllık bir zaman var.
  • Aqua Liverpool’a geldiği için mutluymuş ve doğru bir karar aldığına inanıyormuş.
  • Gerrard şu an bir Liverpool efsanesi olduğumu düşünmüyorum demiş. Efsaneler Dalglish, Hansen ve Rush’tır demiş ve eklemiş, kesinlikle ben bu Liverpool efsanesinin bir parçasıyım ama onlar gibi değilim henüz.
  • Rafa Masch’den daha çok gol atmasını istemiş, onun ceza sahası yakınlarından şutları çok iyi, Masch’la konuştum şut çekmesi için demiş.
  • Aqua yarın ilk 11 de başlayabilirmiş diye verdiğim kaçıncı haber oldu bu bilmiyorum ama başlayabilirmiş. J

5 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-Masch ve alonso ve hatta aqua uzaktan iyi şutlar çekebilen oyuncular ama nedense masch pek gol atamıyor bizde de reading e atmıştı 2007-2008 sezonun da sadece..
-Shawcorss u sattı ve geri alacagını sanmıyorum manu nun..keane den dolayı bize kazık atan tottenham gibi ucuza alcaklarsa pekala ama sanmıyorum değerini 5 e katladı o adam :)
-

Shareef dedi ki...

Resmi olarak henüz ilgilenmedi ManU ama Fergie zaman zaman iyidir hoştur diyor. Çok ileri çıkmıyorlarda ondan gol atamıyor bizim orta 2 li

Man Of The Match dedi ki...

fio maçını nerede izleyebilriim ?

Shareef dedi ki...

Pc'im de virüs olduğundan bir süredir giremedim. Kusura bakmayın nerelerden izleyebileceğinizi de yazıcam.

Man Of The Match dedi ki...

bende de virüs var zor kullanıyorum kesin izlemem lazım çabuk olursan sevinirim