3 Aralık 2009 Perşembe

LIVERPOOL’DAN HABERLER-33
















  • Gerard bu yıl daha gerçekçi hedefin ilk 4 içinde olmak olduğunu söylemiş, Chelsea bu dönem gerçekten güçlü, biz ardı ardına maçlar kazanıp bizden üstteki takımlara yaklaşmayı denemeliyiz demiş.
  • Gerard Blackburn maçıyla birlikte kariyerinde ki 500. maçına çıkacak. Gerard bununla ilgili ben buranın çocuğuyum ve hayalim Liverpool’la yalnızca bir maç olsa bile oynamaktı ama zaman geçti ve durum buraya kadar geldi. Bu benim ve ailem için büyük bir gururdur. Bizde küçükken Everton formasıyla çektirdiği fotoları unutup kendisini tebrik ediyoruz J
  • Rafa Aquilani çok kısa bir zamanda oynayacak artık demiş, bende artık Rafa ve Aqua haberlerini gırgır olsun diye veriyorum J
  • Fransa 2. liginde oynayan Gabon’lu Manga’nın maçlarını Fransa gözlemcimiz Viaud sıklıkla izlemeye başlamış. Ocak ayında transferin olması zor olabilirmiş çünkü Afrika Şampiyonası varmış.
  • Klinsmann gene sağda solda laf etmeye başladı Dünya kupasından sonra EPL’de çalışmak isterim falan diye.. Liverpool haberleri de geçiyor ama ben ihtimal vermiyorum.
  • Torres dünkü antrenmanda kendini çok iyi hissettiğini söylemiş. İnşallah döner adamımız onu gol sayısını 1 farkla daha yeni geçebildiler ki haftalardır oynamıyor Torres.

2 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

sanırım dayısını kırmamak için giymişti o formayı :D

Shareef dedi ki...

:D taraftar unutmaz