30 Aralık 2009 Çarşamba

LIVERPOOL’DA TRANSFER – 14















Babel ile ilgili haberi verelim ilk, Birmingham onun için 11 M vermeyi düşünüyormuş, Rafa 2 de takla atar gibi geliyor bana, bu parayı alırsak eğer Babel’den, buraya yazıyorum Rafa Mata’yı tutar kolundan getirir J

Dossena için A.Madrid teklif yapacakmış 2M falan diyorlardı ama o paraya olmaz sanıyorum, ayrıca Napoli’de tekrar ilgileniyormuş oyuncumuzla..

Liverpool stoper olarak Ivan Gonzalez’i almak istiyormuş ama bunun için Hull City ile çekişmemiz gerekirmiş.



6 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

araya yılbaşı gireceği için kupa maçının sopcast linklerini de buldugun zaman atabilme imkanın varsa ve atarsan sevinirim. daha 3 gün var :D

Shareef dedi ki...

maçı ntvspor verecek sanıyorum

Genç Arsenal dedi ki...

hocam şu postlarındaki J ne anlama geliyor açıklar mısın? tüm blogcak kargaşaya düştük :D

Shareef dedi ki...

:D Nerede ben görmüyorum J falan ama bir tarif edin :)

Genç Arsenal dedi ki...

buraya yazıyorum Rafa Mata’yı tutar kolundan getirir J

hocam valla bak kopyalıyorum senin postundan. sonlarda J oluyor ve ben dahil birçok kişi görüyor sende yok mu :D

Shareef dedi ki...

:) Yazılarımı Word'de yazıp buraya geçiriyorum, word^de :) bu şekilde gülme yapınca o çıkıyor :D bende olmuyor J ama :D bir daha yapmam o zaman