25 Aralık 2009 Cuma

LIVERPOOL’DA TRANSFER – 12















Transfer haberleri Liverpool için 5-10 futbolcuya kadar düşmüş durumda, buna satacaklarımız ve alacaklarımız dahil..

Dossena’yı Zenit ve A. Madrid istiyormuş ama A.Madrid sadece 2M verebilirmiş o yüzden olmaz o iş, bence İtalya’ya döner Dossena Napoli ve Juve olur buraya yazıyorum, yok gitmem, yok şudur budur yaparsa bile Rafa onu sepetleyecektir.

Babel’i Spurs istiyormuş, giderde başarılı olursa adam değildir. Bentley + 5 M süper olur bizim için. J

Degen’i kime kakalar Rafa hiç bilmiyorum ama Voronin Almanya’ya gider. Geçen gün Elia ilk yarının flaş futbolcularından diyen Borges beni endişelendirdi. Şimdi bi sürü para isterler, resmen adam Voronin + 10 M oldu J

Maalesef satacaklarımız (belki para edecekler bunlar), El Zhar sevabına bir takıma verilebilir örneğin J

Alabileceklerimiz ise, RVN (R.Madrid), Moses (C.Palace), Elia (Hamburg), Huseklepp (Brann), Parker (WestHam), Heskey (A.Villa)

Bunlardan ikisini alacaktır Rafa sanıyorum, para olsa belki 3 ü

Sence kimi alsınlar derseniz, Santa Cruz ve Barry yeter derim ama Elia’da olursa şampiyon oluruz. J

Mevki mevki düşünürsek, Rafa bir Santrofor alacak o kesin, birde orta saha yada kanatlara 1 adam alır diye düşünüyorum. En az iki en fazla üç transfer yaparız J

Bu arada Leeds kaleci Martin’in kiralık kontratını ocak ayı sonuna kadar uzatmak istemiş ve uzatmış.

2 yorum:

flyingdupe dedi ki...

beleşe Pandev verelim :)

Shareef dedi ki...

İtalyan takımlarından kalırsa alırız valla :)