10 Aralık 2009 Perşembe

LIVERPOOL 1-2 FIORENTINA MAÇ SONU (CL)













Tecrübe böyle bir şey işte, Darby ikinci golde ona ezberletilen hareket yerine, oyunun getirdiği hareketi yapsaydı böyle olmazdı sanıyorum. Ama bu da unutulmayacak bir tecrübe olmuştur ona J

Pacheco’yu sahada görmek benim için çok önemliydi, çok mutlu oldum. Aqua için şunu söyleyebilirim, oyuna farklılık getireceği gerçek zaten Rafa onu Masch ile oynatarak bir anlam da nasıl olacağını görmek istedi. Fakat bana kalırsa Rafa’nın dediği gibi yavaş hala, hele EPL için bayağı yavaş, alışacaktır. Darby’den bahsedersek bence iyi bir yedek olacaktır. Johnson’ın olmadığında birkaç maç idare eder. Cavelleri bana kalırsa çok iyi bir yedek kaleci, birkaç kurtarışı oldu…

Ve Torres, olağanüstü bir futbolcu, benim iddiam şudur ki, Chelsea 10 maç oynasın Torres’le yokluğunu dolduramaz. Topu alıp 2 kişiyi sürekli meşgul ediyor üstelik çoğu zaman geçiyorda, saha görüşü gittikçe gelişiyor, hızlı, sırtı dönükte başarılı oluyor. Dünyada ondan iyi 3 forvet olduğunu sanmıyorum (J çok mu övdük bilmem ) . Liverpool’un sürekli ileride kalmasını sağlıyor bir şekilde, maça girdikten sonra bu çok belirgin olarak gözüktü.

Bütün bunların yanında maçla ilgili bir şeyler söylersek, bana göre maçın hakkı bu değildi. Darby’nin tecrübesizliği sebebiyle yenildik ama önemli bir maç değildi aslında para gelmesi haricinde…


LIVERPOOL: Diego Cavalieri, Stephen Darby, Emiliano Insua, Javier Mascherano (Fabio Aurelio, 86), Daniel Agger, Martin Skrtel, Alberto Aquilani (Daniel Pacheco, 76), Steven Gerrard, Dirk Kuyt (Fernando Torres, 65), Yossi Benayoun, Andrea Dossena

Gol: Benayoun 43


FIORENTINA: Sebastien Frey, Per Kroldrup, Cesare Natali, Marco Donadel,Manuel Pasqual, Gianluca Comotto, Riccardo Montolivo, Mario Alberto Santana (Marco Marchionni,71), Alberto Gilardino, Lorenzo De Silvestri (Jose Ignacio Castillo, 83), Martin Jorgensen (Juan Manuel Vargas, 72)

Goller: Jorgensen 63, Gilardino 90

7 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-öncelikle maçı senin sayende izledim çok teşekkür ederim.
-aqua nın ilk yarı oyunu i,leri çıkışı,isabetli pasları umut vericiydi.
-pacheco da az oynamasına rağmen tehlikeler yarattı.
-genç darby için kötü oldu dediğin gibi artık unutmayacaktır.
-torres,agger ve dossenanın kafalarını topu sıyırmaı da bence talihsizlikti normal şartlarda iyi kafa vurabilen oyuncular.
-dün dossena da gayet verimli oynadı,onun da hakkını yemeyelim.
-kuyt ı topla buluşturmakta güçlük çekince o da yalnız kaldı ve verimli olamadı

Shareef dedi ki...

Ben nedense Dossena'yı sevemedim, o yüzden hep birşeyleri yanlış yapıyor gibi geliyo bana.. Rafa'nın sisteminde ileride Torres öyle işler yapıyor ki onun yerine kim oynasai benim gözüme batıyor artık. Kuyt topla buluşamadı hakikaten ama Torres her topu aldı gitti orta yaptı şut attı.

Pacheco'nun kendine güveni çok sevindiriyor beni, o köşeden attığı şut falan, oynar bence takımda artık Rafa'da öyle düşünmüştür umarım. Gerrard orta ikiliye :D önünde Pacheco ve Torres..

Man Of The Match dedi ki...

ngog var onu unutma !! :)

bence kötü değiliz ya adam akıllı 2 3 transfer bizi şampiyonlugun en önemli adayı yapabilir.

babel büyük ihtimalle gidicek yerine lavezzi yi yaklaşık aynı fiyatlarda bir şeydir çok rahat alabilirz.

masch ta gidecek onun gitmesiyle gerrard ı geriye çekip 4-2-2 sistemine geçebilir masch ın parasıyla marek hamsik alınabilecek adaylar arasında.

biraz da paraya kıyp aguero gibi bir isim almalıyız.bu aguero haricindekileri sattıgımız oyunculaırn paralarıyla alabilirz zor değil.

Shareef dedi ki...

Masch'la ve menejeriyle son yaptığı toplantıda Rafa, Masch en az kontrat bitimine kadar burada dedi ama belli olmaz tabi. Lavezzi için Napoli kulübü başkanı Hamsik ve Lavezzi kesinlikle satılmayacak dedi :) Hamsik için bence almamız imkansız satılığa çıkınca ne paralar verecekler hepimiz görürüz.

Son bir şey :D Rafa asla 4-4-2 oynamaz.

Man Of The Match dedi ki...

ama ilk yıllarda oynuyordu yine oynayabilir.baros-cisse ve belamy-kuyt unutma :)

Shareef dedi ki...

arka arkaya onlar :D yan yana değil

Man Of The Match dedi ki...

hayır ya yan yana oynuyorlardı baros-cisse bellamy-kuyt...bellamy-kuyt olmasada baros cisseden emindim ikisinden brinie forvet arkası yakışmaz