17 Kasım 2009 Salı

TOTTI RÖPORTAJI

















Totti Liverpool resmi sitesine özel bir röportaj vermiş ve bugün yayınlanmış kıymetli Liverpoolseverler. Ben buraya bazı bölümlerini koyuyorum isteyen siteden tamamını okuyabilir.

Daha öncede yazdığım gibi tekrar burada söylemek istiyorum ki, birebir çeviri yapmıyorum, ne söylediyse kendi kelimelerime döküp yazıyorum.

Liverpool: Aquilani’yi az biraz izleyebildik şu ana kadar, Onunla yakın zamana kadar oynamış bir oyuncu olarak soruyoruz, Ne bekliyelim ondan, bize ne vaat ediyor ?

Totti: Aquilani olağanüstü zeki bir futbolcu, harika tekniği ve mükemmel oyunu okuma yeteneği var. İki ayağıyla sert şutlar atabilen komple bir ortasaha oyuncusu.

Liverpool: Liverpool sistemine nasıl uyar ?

Totti: Aquilani ortasahanın heryerinde oynar, forvet arkası yada göbekte, final pasları verebilir ve kendi çabasıyla skoru değiştirebilir. Biz Roma’da 4-2-3-1 oynarken defansın önünde De Rossi yada Pizarro ile oynuyordu. (Tamda oynatacağımız yer) aynı zamanda ben yokken AMC de oynadı. Çok iyi bir şekilde 4-4-2 de oynar.

Liverpool: Daha önce Anfield’ın muhteşem atmosferinde oynadın, Aquilani ile hiç bu konuyu konuştunuz mu ?

Totti: Anfield harika bir stadyum, heyecan verici ve taraftarlar da harika Riise ile bile bunları konuşuyoruz hala.

Liverpool: Liverpool ile maç yaptınız taraftar ve stad ile ilgili kişisel anıların neler ?

Totti: Açık konuşmak gerekirse iyi anılarım yok, 1984 Finalinde yenildik ve 2002 de hakem çok kötü bir yönetim göstererek haksız bir penaltı vermişti.

Liverpool: Liverpool’un CL şansını nasıl görüyorsun üsttura çıkabilecekmiyiz.

Totti: Fiorentina’nın büyük şansı var, Liverpool’un işi gerçekten zor özellikle Lyon beraberliğinden sonra.

Liverpool: Gerard ve Torres Ballon D’or adayları içerisinde bu oyuncularımız için ne söylersin ?

Totti: İkisi için İtalyanca bir şey söyleyeyim “grandissimi” (Büyük, yüce)

Liverpool: Seninde bir santrofor olduğunu göz önüne alarak sorayım, Torres dünyada en iyi santraforlar içinde mi sana göre.

Totti: Kesinlikle dünyanın en iyi Santroforlarından çok hızlı ve hiç kimse onu gibi gol bulamıyor.

Ayrıca Dossena içinde bişeyler söylemiş ve Roma’dan ayrılmayacağını kalbinin Roma’da olduğunu falan söylemiş.

Hiç yorum yok: