10 Kasım 2009 Salı

OCAK AYINDA TRANSFER














Değerli Liverpoolseverler, Ocak ayında bildiğiniz gibi transfer bütçemiz çok az olacak, Rafa birkaç oyuncu satarak transfer bütçesini arttıracaktır diye umuyorum. Şimdi transferlerle ilgili olarak Fanatik ve Fotomaç gazetesi gibi olmak istemediğimden J günlerce konuşulduktan sonra yazma ihtiyacı hissediyorum. Bazı gazetelerde yazanları da dikkate almıyorum tabi (örn. News of the World gibi)

Satacağımız oyunculara bakarsak, Dossena, Babel, Voronin, Degen ve belki Kyrgiakos. Bu oyunculardan Babel+4M = L.Suarez takası olacak söylentisi hayli dillenmeye başladı. Olmazsa Ajax onu 7M a alacakmış. Ben ilk önceleri buna ihtimal vermiyordum ama olabilir heralde bu kadar söylendiğine göre. Bunun yanında Degen 2M, Voronin+3M =Elia Hamburg takası gündemde, Dossena satılacak kesin, buda takasta kullanılmaya çalışılacak ama olmazsa 4M gibi bir meblağa özellikle Napoli alacak gibi duruyor. İstenilen Stoper takviyesi yapılabilirse Kyrgiakos’ta 2M a dönecekmiş Yunanistan’a, Skrtel’in İtalya’ya da transferi konuşuluyor Rafa ona izin verebilirmiş 12M karşılığında…

Olma olasılığı düşük transferler ise Masch 35-45M arası Barça’ya, Riera’nın Villareal’e 15M a gidişi ve Benayoun’un 18M a M.City’ye gidişi.. Rafa Benayoun bizim için çok önemli deyip duruyor satmaz. Riera ise o kadar eder mi bilmem J

Almak istediğimiz oyuncular ise, son günlerde çokça söylenmeye başlayan Lazio’dan Pandev transferi, bu iş 3M a bitecekmiş. Bildiğim kadarıyla şu an kadro dışı zaten oyuncu onun için olabilir. Ayrıca küçük bir olasılık ama Defour transfer edilebilirmiş orta sahaya oda cezalı uzun bir süre ayrıca kulüpte ayak kırma hadisesinden sonra sırtını dönmüş durumda.

Masch giderse Barça’ya ocak ayında (imkansıza yakınmış ama) Lass alınacakmış R.Madrid’den.. Simon Kjaer Palermo’dan alınabilirmiş. Oyuncuda açıklama yapmıştı tüm ailem Liverpool taraftarı diye. Juan Mata adı geçiyor ama 17M nerden bulacağız bilmiyorum.

Bunun yanında 10M civarında bizim kazmalar verecekmiş galiba..

Not; Bütün milyonlar Pound olarak yazılmıştır.

4 yorum:

oğuzhan dedi ki...

steven defour çok iyi oyuncu ama burda ayak kıran axel witsel diil miydi,isimler mi karıştı. defour tam bizim ihtiyacımız olan oyuncu. gerrardın olası yokluğunda bu açığı kapatabilir.ama ben de onu manu ya gidecek diye biliyorum.fergie çok ısrar ediyormuş transferinde.bana göre bu saydıklarından simon kjaer ismi akla en yatan.bu danimarkalılarda ayrı bi liverpool sevgisi var anlaşılan.iyi de transfer olur.skrteli satalım harbiden.kendisi için de iyi olur italya tam onun ligi.benayouna araplar bile o parayı vermez.masch ı satmak delilik olur.rieranın da edeceği en fazla 7-8 milyon £.aslında ryan shawcrossu alabilsek stoke'tan hepsinden iyi olacak.

Shareef dedi ki...

Benim hatam oldu witsel'le defour karıştı. Hangisi olursa olur aslında diye yazacaktım ama :D Kusura bakmayın. Shawcross ile de hala ilgileniyoruz ve upson davar tabi ama.. Yıllardır hakikaten çok İskandinav oyuncumuz oldu.Molby, Bjornebye, Kippe (altyapıdan sadece2 maç oynadı), Kvarme, Heggem gibi Şu anda Scout ekibimizde iyi çalışıyor o bölgede saric, kacanikilic gibi... Masch için Rafa aptal değil diyorlar zaten. 1-2 futbolcu alırız heralde ama bakalım bütçe ne olacak..

Man Of The Match dedi ki...

ben degen i beğeniyorum kesinlikle gitmemeli defansta da takviyeye ihtiyacımız olduğunu düşünmüyorum orta sahada masch kaliteli olabilir ama paraya ihtiyacımız olduğu kesin onu 30 milyon euro ya barça ya satsak 25 e de de rossi yi alsak 5 milyon euro kar elde edip bunu transfelerde kullanabiliriz kyrgiakos u dossenayı,el zhar ı ve vorornin i satıp 10 milyon euro civarı bi para elde ederiz üstüne 5 milyon euro da ekledik mi suarez i alırız.kyrgiakos un yerini genç ayala veya geri çağrılması gündemde olan mikel san jose doldurur

Shareef dedi ki...

Degen gider ama zaten oynama şansı bulamıyor ki Johnson böyle oynarsa daha da zor. defansa muhakkak takviye lazım Kyrgiakos bu seviyede bi oyuncu değil, Carra gitgide yaşlanıyor ve Oda aslında altyapıdan diye bu kadar tutuluyor işi gerçeği.. Masch giderse bi sezon da kaldıramaz Liverpool 2 eksiği rossi falanda dolduramaz yerini bence.. ayala ve san jose zaten girecek takıma yavaş yavaş özellikle ayala.. El zhar da para etmez sanırım :D