28 Kasım 2009 Cumartesi

LIVERPOOL’DAN HABERLER-30













  • Alonso, Liverpool taraftarı benim gördüğüm ve görebileceğim en yi taraftar demiş.
  • Rafa geçen birkaç günde yapılan destek açıklamalarına teşekkür etmiş. Açıklama yapan oyuncular Masch, Gerard, Reina gibi oyuncular vardı.
  • Rafa Kulüp başkanı Purslow için de yayınladığı destek mesajı için teşekkür etmiş.
  • Rafa tutku dolu bir açıklama yapmış kıymetli Liverpoolseverler, bu yaz kontratımı uzattığım sırada bana daha büyük transfer bütçesi ve daha çok para teklif eden kulüpler vardı (R.Madrid bunlardan biri olabilir) ama ben kalmayı seçtim çünkü iyi bir takımımız olduğuna inanıyordum. İnsanların ne dediği çok önemli değil, biz gelişmeye ve maç kazanmaya devam edicez. Burada kaldım ben ve biliyordum ki zor bir sezon olacak, rakiplerimiz güçlü ve sorunlarımız vardı ama ben burada kalmayı istedim. Biliyorsunuz ben R.Madrid taraftarıyım, 1981 de Liverpool’un kazandığı CL finalinde R.Madrid futbolcusuydum. R.Madrid taraftarı ve seki bir futbolcusu olarak burada kalmayı seçtim, çünkü bu şehri, taraftarları,, burada ki hayatımı ve EPL’de ki tutkuyu seviyorum. Peki bunları size niye anlatıyorum çünkü ben burada kalmayı seçtim ve bu kulüp için savaşmayı istiyorum. Bazen iyi bazen de kötü zamanlar olacaktır ama ben hep bu kulüp için savaşıyor olacağım. Her hafta kazanmaya oynayacağız, kazanırsak mutlu oluruz, kaybedersek eğer çalışmaya devam edeceğiz.
  • Torres son bir kontrolden geçecekmiş oynayabilir mi diye, biz inşallah oynar diye dua ediyoruz tabi.

Hiç yorum yok: