25 Kasım 2009 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABERLER-27















  • Kulüp başkanımızdan başlayalım haberlere kıymetli Liverpoolseverler, Purslow, olumlu taraftan bakmak istiyorum ve uzun süreden sonra galip gelmemiz gerçekten, güzel.. Bir çok oyuncumuz sakattı ve artık yavaş yavaş takıma dönüyorlar, sakatlık konusunda köşeyi döndük pozitif yönde ilerlemekteyiz. Benim CL için beklentim daha fazlaydı ama Lyon’dan yediğimiz 2 son dakika golü bunu engelledi ama bunlar futbolun içinde olan şeyler. Bütçe açısından bu sezon için çok bir şey kaybetmiş sayılmayız içeride sanıyorum 3 maç oynayacağız ve bu bizim için hemen hemen denk bir gelir sağlar demiş ve son olarak Rafa ile ilgili sorulan sorulara cevap vermiş; Ne olursa olsun Rafa takımın başındadır, daha 4 ay önce 5 yıllık anlaşma imzaladık kendisiyle, uzun süreli planlarımızda bir değişme olmamıştır.
  • Wenger Liverpool’un CL’de elenmesinin sürpriz olmadığını söylemiş.
  • Gerard bizim için ilk 4 te bitirmek önemli demiş ve Everton maçına değinmiş, 3 puan almaya çalışıcaz ben döndüm ve iyi durumdayım, inanıyorum ki Torres’in durumuda düzeliyor ve biz onu sahada görmek istiyoruz, sakatlığı geçmiş halde..
  • Gerard CL içinse biz gidebileceğimiz yere kadar gitmek istiyorduk ama şimdi Avrupa Ligi’nde oynamak zorundayız bu bizim için hayalkırıklığı ama güzel oynayıp bu kupayı almak istiyoruz.
  • Rafa Avrupa ligi için pozitif olmaya çalışıyoruz ve bu kupayı kazanmak istiyoruz demiş, oyuncuların sakatlıktan dönmelerine sevindiğini ve hafta sonu everton’ı yenmeye çalışacaklarından bahsetmiş.
  • Eski oyuncularımızdan Patrik Berger, Rafa Liverpool’da iyi işler yaptı ama onun için vakit doldu artık gitmeli demiş.
  • Wenger, Liverpool’a büyük sempatim var taraftarı ve tarihiyle saygı duyulacak bir takım, geçen hafta M.City maçını biraz izledim taraftarlar biraz üzgün ve korku içindeydi demiş. (gazete bunu taraftarın Rafa’ya olan inancını kaybettiğini düşünüyor Wenger diye vermiş.)
  • Torres Madrid ve Liverpool’u karşılaştırmış ve Liverpool’un daha rahat olduğunu ve Liverpool’da yaşamaktan çok mutlu olduğunu söylemiş. Taraftar içinde Gerard için şarkılar söylüyorlar maçlarda çünkü o bu şehirden ama başka bir ülkeden gelmiş bir futbolcu için söylemeleri inanılmaz (kendini kastediyor) Burada oynamaktan çok memnunum kendimi çok iyi hissediyorum Anfield’ta demiş.

Hiç yorum yok: