18 Kasım 2009 Çarşamba

LIVERPOOL’DAN HABERLER-22














  • Rafa eğer EPL yi kazanmadan Liverpool’dan ayrılırsam kendimi başarısız hissederim demiş. Herkes beni tanıyor, bunu biliyorlar ki her maçı, her kupayı kazanmak istiyorum. Ama bana sorarsanız en çok hangisini istiyorsun diye size EPL derim. Ama futbolda öbür takımlarla yarışmak zorundasınız, bunlar büyük kulüpler, çok paraları ve büyük stadları var. Eğer çok para harcayabilirseniz şampiyonluk daha kolay olur diye devam etmiş.
  • Alonso geçen hafta Gerrard’ın kendisi hakkında yaptığı yorumlara (o dünyanın en iyi ortasahalarından biri vb. şeyler söylemişti) cevap vermiş. Teşekkür ederim Gerard’a ama hayat devam ediyor, orada 5 yılım geçti ve gördüm taraftar için futbol ne demek, hala arkadaşlarım var orada, unutulmaz deneyimler yaşadım, bunlar hep kalbimde kalacak. Ama şu an R.Madrid için oynuyorum ve çok mutluyum burada yapacağım şeyler var.
  • Rafa The Times gazetesine Barry ile ilgili açıklamalarda bulunmuş, Rafa sormuş eğer geçen yıl Barry bizde olsaydı EPL’yi kazanırmıydık ? Cevap vermiş kimse bilemez bunu, Planımız şuydu sol tarafta Barry Keane’i besleyecek ve Keane Torres’le oynayacak. Ama bu plan çöpe gitti. Bizim önceliğimiz Barry’yi almaktı. Barry’ye talip olduğumuzda şundan emindik ki mantelitesi ve kalitesi iyi bir futbolcu. CL için yerli oyuncu kadroda bulundurma kuralından dem vuran Rafa, 3-4 İngiliz oyuncuya ihtiyacımız vardı o zamanlar ama Barry 3 pozisyonda oynuyordu ve onu takıma ekleyebilsek harika bir transfer olacaktı demiş. Keane’in hayalkırıklığı yarattığı hakkında da konuşulmuş ama bu kadarla geçelim.
  • Babel arıza yapmış kıymetli Liverpoolseverler, Şurası açık ki, kalitem Liverpool’da ilk11 başlamak için yeterli ama asla yeterli şans bulamadım ilk 11 için. Taraftar benim yedekten gelmemden memnun ama ben 3 maç arka arkaya hiç ilk11 başlamadım demiş. Ne kadar çok ilk11 kullanmış J
  • Efsanelerimizden (ben çok severim) Rush, M.City maçı için Liverpool kaybetmemeli demiş. M.City’nin üstteki 4lüyü bu sezon zorlayacağından bahsetmiş. Liverpool üzerinde ki baskıdan bahsetmiş falan.
  • Winterbourne United takımı efsanelerimizden Grobbelaar’ı yeniden futbola döndürmeye çalışıyormuş. Allah akıl fikir versin bu adamlara
  • Genç oyuncularımızdan Kelly sağbekimiz Johnson’ı övmüş, kendine çok iyi örnek olduğundan bahsetmiş ve iyi çalışmaya devam ederse tekrar şans bulacağına olan inancını belirtmiş.
  • Rafa akademi ile ilgili konuşmuş, Akademiyi yapılandırmaya çalışıyoruz, birçok oyuncu transfer ettik ve 5M ödedik bu oyunculara, şimdi sadece Insua bu harcadığımız paradan fazla eder. Ama asıl olarak lokal oyuncuya (Liverpool’dan) ihtiyacımız var. Bu lokal oyuncular takımın ve kulübün kalbi olmalı..
  • Arshavin demiş ki, Liverpool taraftarı daha tutkulu ManU taraftarına göre ve devam etmiş Rus taraftarlarında İngiliz taraftarlardan özelliklede Liverpool taraftarından bir şeyler öğrenmesi gerek demiş.

Hiç yorum yok: