10 Kasım 2009 Salı

LIVERPOOL’DAN HABERLER-16















  • Rafa biz hala şampiyonluk yarışında varız demiş ve eklemiş Ligin başında 6 maç kazandık ve şimdi ne durumdayız, her şey değişebilir.. Gördüğünüz üzere takımımız iyi oynuyor.
  • Chelsea’nin kaptanı Terry kesin şampiyon olamaz demiyorum Liverpool için ama yarış biz Arsenal ve ManU arasında geçer demiş.
  • Rafa penaltı olsun yada olmasın biz kazanmayı hakkettik, N’gog’a sordum penaltı değildi dedi bana demiş.
  • Lucas maçtan sonra şöyle demiş “Kendimize sorduk maçtan sonra biz neden kazanamadık diye, maçta bir çok pozisyon bulduk, gol atmak için çabaladık ama olmadı. Biz neden kazanamadık bilmiyorum demiş. Ayrıca Milli maç arasının Liverpool için iyi olduğunu söylemiş.
  • Rafa Torres için hazır olmadığını ve oynayamayacağını söyledi bende oynatmadım demiş.
  • Birmingham TD’si McLeish penaltı için utanç verici demiş ve şunları eklemiş. Hakem çok iyi bir hakem ve iyi maç yönetti fakat o pozisyonda yanlış karar verdi ve bizim galibiyetimiz gitti.
  • Riera’nın aynı sakatlığı nüksetmiş, Benayoun’un arka adalesinde problem varmış ve Agger’de ciddi olmayan küçük bir sakatlık varmış (çekme olabilirmiş)

4 yorum:

theotheo dedi ki...

liverpool fikstür dezavantajı yaşamamasına rağmen bu durumda.

arsenal'le 9 manchester'la 6 chelsea ile 11 puan farkı var. toplamda kapatması gereken fark 26 puan oluyor. bu da imkansız.

Shareef dedi ki...

nasıl bir fikstür dezavantajı yaşamadık, Spurs, ManU ve Chelsea ile oynadık haftaya M.City bir tek Arsenal kalıyor geriye.. ManU bizden sadece 6 puan önde ve kimse onları eleştirmiyor ayrıca.. önceki senelerde olduğu gibi 6-8 maç kazanırsak üstüste kaç puan fark kalacak ? ki Liverpool hep kazanmıştır böyle seriler.. Ben hala inanıyorum şampiyon olmasa da şampiyonluğa oynarız.

theotheo dedi ki...

eleştirilmeyen manchester kimlerle oynadı bakalım niye eleştirilmediğini anlayabiliriz böylelikle.

arsenal-city-tottenham(d)-liverpool(d)-chelsea(d)

arsenal'e bakalım.

manchester(d)-everton(d)-city(d)-tottenham

ayrıca maçımız eksik ve 5 iç 6 dış yaptık. gelecek hafta gene bir deplasmandayız.

celsiye bakalım.

tottenham-manchester-liverpool-aston villa(d). kadro tecrübesi ve gücü de ortada.

bunlar bu kadar ortadayken, hala bu takım şampiyonluğa oynar, fikstür zorluğu çekiyor falan demek, biraz komik gibi:))

Shareef dedi ki...

Tamam işte sizde oynamamışsınız daha :D
Ayrıca fikstür ile ilgili şöyle bir zorluk yaşadık arka arkaya Fiorentina, Chelsea, sunderland, Lyon ManU, Fulham, Lyon.. şanssızlıklarda girince araya (bkz Sunderland) böyle oldu. Bence ben makul konuşmuşum.. Kadro kalitemizde onlardan iyi değil kabul ama Liverpool bir sistem takımı, daha defansif bir takım onun için ben hala inanıyorum. Zaten adı üstünde taraftarım :)