16 Ekim 2009 Cuma

NEDEN ?















Futbolu seviyorum.. Dünyada bir çok insan seviyor tabi..

Fakat ben futbolu Liverpool’la sevdim. Futbola dair ilk hatırladığım şey Annemin hazırladığı yemeği yerken izlediğim Everton – Liverpool Süt Kupası maçıydı..

Everton’da hoşuma gidebilirdi ama Liverpool gitti işte. Bunda belki de mahallede oynadığımız maçlarda –arkadaşlarımın tabiriyle- beleşçi olup çok gol atmamın etkisi var, tıpkı Ian Rush gibi..

Ian Rush gol atıyordu hemde çok gol atıyordu. Fakat sadece o değildi ki John Barnes vardı, Aldridge vardı, Grobbelaar vardı küçük adam Beardsley (ki sanki ürküyordum ondan) vardı. Ama illa Rush vardı.. Onun gibi gol atmak kimin hayali değildi ki. (Birde Santillana tabi)

O maçın kırmızılıları girdi kanıma, mavilerde olabilirdi ama çünkü küçüktüm ve Rush çok güzel gol atıyordu.. O günden sonra tek tük maçını izlesemde hep kırmızılıları tuttum. Şampiyon olamadılar ama olsun, yinede bir yerlerden You Will Never Walk Alone şarkısının sözlerini araştırdım.

Sonra daha çok maçlarını izlemeye başladım. Yeni çocuklar vardı Redknapp gibi, McManaman gibi Fowler ve Owen gibi.. Şampiyon olacaktık, çocuklar süperdi ama olmadı işte. Olamadıkça şampiyon daha çok sevdik Liverpool’u, üstelik Kop’u öğrenmiştik.. Her transfer sezonunda gazetelerde köşe bucak Liverpool haberi aradık. Bizi şampiyon yapacak adamı bulmak için ama…

Benim sevdiğimden beri Liverpool’un tarihi ama-larla devam ediyor işte.. Ama olsun..

Şimdi elimizde bu kadar olanaklar varken baktım Liverpool’la ilgili bir blog yok.. Arsenal var ManU var, fakat Liverpool yok.. Dedim ki kendi kendime ben açayım, çok iyi yapamam ama olsun.. Liverpool’un bloğu olsun…

Futbolu seviyorum. Dünyada bir çok insan seviyor futbolu.. Ama ben amaları çok bir takımla başladım futbolu sevmeye..

6 yorum:

liverpoolandkop dedi ki...

çok iyi olmuş bu blog hayırlı olsun.
iş-güç nedeniyle artık vakit bulamadığım blog olayında bayrağı sana devretmiş olayım mı =)

http://liverpoolandkop.blogspot.com

Shareef dedi ki...

Tşk ederim.. Bende bu fikir Liverpool bloğu ararken sizinkini görmemle oluştu. :) Sizin sürekli yazamadığınızı anlayınca ben yapabilirmiyim dedim.

İnşallah sizinki gibi güzel olur. Ve yazıydı yorumdu bekleriz ara ara :)

oğuzhan dedi ki...

ben de koyu bir liverpool taraftarıyım. tutma neenim de seninkiyle aşşağı yukarı aynı ama ben trt de FA Cup'tı sanırım bi crystal palace maçı vardı orda aşık olmuştum. 3-1 den 4-3 e getirmişelrdi. ian rush, john barnes, tabiki grobbelar. son şampiyonluğu da 9 yaşındayken hatırlıyorum şimdi geldik 28 yaşına hâlâ şampiyonluk bekliyoruz...

Shareef dedi ki...

Beklemek bizi daha çok Liverpool'lu yaptı sanıyorum :)

Genç Arsenal dedi ki...

blogun hayırlı olsun. umarım geçici bir heves olmazsın da biz de rakiplerimizden haber almak için kaynak olarak seni kullanırız :) başarılar.

Shareef dedi ki...

Teşekkür ederim rakiplerden böyle sözler duymak ne iyi.. :)