29 Ekim 2009 Perşembe

ARSENAL 2-1 LIVERPOOL MAÇ SONU (CARLING CUP)













Dostlar kaybettik, benim için pek acı olmadı kaybetmek ama bazı futbolcuları izlemek acıydı gerçekten. Biraz bunlar üzerine yazmak istiyorum.

Önce Arsenal’den Bendtner golde atmasına rağmen bence kesinlikle Wenger’in oyuncusu değil savruk, çok çalım yapmak istiyor, iyi de yapamıyor ama, Fransa yada İspanya ligi iyi gider belli bu çocuk olmayacak. Fran Merida harika bir topçu, Ramsey’de öyle ben Watt’ıda beğendim kısa süre içerisinde..

Liverpool’a gelirsek, en başta Plessis hemen kovulmalı mümkünse maç sonu, adam 10 metrekarede oynadı benim hatırladığım 2 kere ileri çıktı birinde şut birinde pas verdi, geri kalan bütün pasları stoperlere verdi. 2. adamımız Kyrgiakos tamam para yok diye bu kadar ucuzunu aldık ve boyu uzun diye ama adam bişey katmıyor ki oyuna, devre arası Kjaer mi Manga mı kim alınacaksa alınsın kurtulalım şu adamdan ağırda kalıyor zaman zaman. 3. adamımız Babel uzak çekim dolayısıyla bu olamaz dedim ama oymuş. Sürekli çalım sevdası yanında ki adama pas atmamalar, koşmamalar. Ben bu adamdan çok umutluydum ama belli ki bitirmiş Liverpool’u, devre arasında satılıp kaynak yaratılmalı. 4. adamımız Degen bu adamı Rafa neden oynatmıyor diyordum, dün cevabını gördüm, Babel gibi aldığı her topla çalım yaptı, sanki bir adam geçmeden pas vermek yasak gibi. Bu adamda hemen satılmalı bana kalırsa, Johnson’ın yedeği Kelly olur biter.

İyi şeyler yokmuydu derseniz, vardı ben Spearing’i beğendim mesela, koysak Lucas’ın yerine olur gibi geldi daha iyi pas yapıyor, maçta Kuyt, Ngog ve Voronin’le birlikte rakibe basmaya çalışan oyuncumuzdu. Ondan Gerard beklemek hayalcilik ama genede kadroda yer bulur bence. Sonra Insua iyiydi ben bu çocuğu gitgide beğenmeye başlıyorum, haddini bilerek oynuyor varyeteye kaçmadan, pas verilecekse veriyor, orta yapacaksa yapıyor sanki biraz hızı eksik ama olur olur iyi olur bu çocuk. Ngog’da olacak gibi (Torres beklemeyelim tabi) Aquilani oynadı son 15 dakika biraz çekinerek giriyor sanki ikili mücadelelere ama bir tane ayağa 40 metre pas attı harikaydı, rövaşata yaptı bir pozisyonda bence penaltıydı. İyi olacak takıma girmesi bu kesin. Voronin akıllı paslar atan bir futbolcu ama çok ara pas deniyor bu da top kaybına sebep oluyor zaman zaman.

Maçın genelinde ise bizim gol girişimimiz daha fazlaydı, zaman zaman Arsenal, zaman zaman biz üstünlük kurduk ama ortasaha ve defansta saydığım adamların yüzünden kalite farkı ortaya çıktı ve yenildik.

Arsenal: Lukasz Fabianski, Mikael Silvestre, Kerrea Gilbert, Kieran Gibbs,Philippe Senderos, Craig Eastmond , Mark Randall, 75), Perez Fran Merida (Francis Coquelin, 87), Aaron Ramsey, Samir Nasri, Nicklas Bendtner , (Sanchez Watt, 76), Da Silva Eduardo

Goller: Fran Merida 19, Bendtner 50

Liverpool: Diego Cavalieri, Sotirios Kyrgiakos, Philipp Degen (Nathan Eccleston, 88), Emiliano Insua, Martin Skrtel, Damien Plessis (Alberto Aquilani, 76), Jay Spearing, Ryan Babel, David N'Gog (Yossi Benayoun, 74), Dirk Kuyt, Andriy Voronin

Gol: Insua 26

4 yorum:

Can dedi ki...

Dün akşam bekledim yazıyı kısmet sabahaymış.

Aquilani takımın vitesini arttırır bu net ama futbol oynamayı unuttuğu çok belli. Kafası kesik tavuk gibi dolandı oyuna girdikten sonra bir süre. Oyun görüşü hala harika ama; son dakikadaki pozisyonun sana göresi bana göresi yok, sabaha kadar penaltı.

Spearing'den Gerrard beklemek hayalciliktende öte; metafizik bir durum. Plessis yorumuna katılıyorum; dün oynadığı oyunu bende oynardım. Yalnız Spearing'in bir ekstrası yok; bir Ramsey'e, Merida'ya bak bir de bizimkilere. Geçen gün bahsettiğim tam olarak buydu. Merida'nın geldiği yer Barça altyapısı, hocası İspanyol olan biziz güya.

Ben sevindim sonuca, takım zaten yaralı birde buralarda paralamasın kendini. Haftaya Lyon maçı var ona konsantre olmak lazım.

Shareef dedi ki...

Can
Yorumlarında tamamen haklısın, bizde de Pacheco var ispanyol olarak barça altyapısından oda yanılmıyorsam, forumlarda falan çok heyecanlı liverpool'lular onun için. Spearing şunun için önemli bence 5. ortasaha elemanı olarak tutarsın oynamasa da sorun çıkarmaz hem sağbekte oynar. Ramsey i sanırım büyük bir meblağa aldılar. ama değer bu çocuklara. Aquilani için Rafa da çok umutlu. inşallah olacak, ben bu sene hala şamğiyonluğa inanıyorum.

ynwa dedi ki...

aquilani, maç kondisyonu oturdukça daha iyi olacaktır, dün çok kısa sürede kalitesinden örnekler sergiledi. takıma önemli bir güç katacağı çok aşikar.

ben degen'i ilk defa beğendim açıkçası. hücumcu bir bek olduğunu zaten biliyorduk ama bu lafta kalıyordu, dün icraata da döktü. maçın başındaki pozisyonda topa sol ayakla vurmayı denememesi saçmalıktı tabi, o ayrı. kelly ise lyon maçındaki ender artılardan biriydi. degen ile kapışacaktır glen'e yedeklik için, bir darby vardı noldu ona.

krygiakos kötü hakkaten. 1 milyona anca bu kadar oluyor. bir beklentimiz de yoktu zaten. genç ayala'yı hazırlamak lazım bence onun yerine. skrtel de toparlanmalı.

babel de devre arasında yollanmalı artık. verilen şansları çok kötü kullanıyor. fiyatı iyice dibe vurmadan paraya çevirmeli.

insua bağıra bağıra aldı formayı, böyle üstüne koymaya devam ettikçe çok değerli bir solbek kazanacağız.

Shareef dedi ki...

Mata için paranın bir kısmının Babel'den geleceği söyleniyor. Heralde oda gitmek istiyor artık. Insua içinse Paletta'yı verdik Boca'ya sanıyorum. Daha da iyi olacak hemfikirim bu konuda.

Stephan Darby bu akşam ManU reserve maçında kaptan olarak çıkacak sahaya.. Dünkü maçta da yedekti sanıyorum.